Gå til innhold

Lar du hunden/katten sove i sengen?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvorfor/hvorfor ikke?

Anonymkode: 21779...270

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja 😍 Det er super kos!

Anonymkode: acc69...1ef

• Liker 7
Skrevet

Ja hunden min er liten og veier ca 4.5 kg. Hun sover under dynen inntil meg, bak knærne mine og holder meg varm hele natten.

Hun har gjort det siden jeg fikk henne for 7 år siden. Røyter veldig lite, sikler ikke og har kort slikemyk pels. Elsker henne dypt.❤️

Anonymkode: 5b99e...fe0

• Liker 5
Skrevet

Ja! Har to puser som alltid kommer og legger seg med oss. Det er kjempekoselig. 

Anonymkode: 74d14...80a

• Liker 5
Skrevet

Nei, jeg syns det er skikkelig ekkelt med dyr i senga. Hunder flest velter seg jo i omtrent hva som helst. Og motbydelig å legge seg i en seng full av hår/pels.  Veldig uhygienisk.

Hunder bør ha sin egen plass å sove. Syns jeg:)

• Liker 9
Skrevet

Pus må mer enn gjerne sove i sengen, men hun foretrekker godstolen i stua 😅 jeg syns det er kjempekos med katt i senga. Tidligere sov hun mye i fotenden. 

Anonymkode: 4f7b5...677

• Liker 2
Skrevet

Katten ja, hunden nei. Fordi hunden skal krekse sånn rundt om natten så da får jeg ikke sove, katten ligger bare stille og koser.

Anonymkode: d1164...d93

Skrevet

Så lenge kattungen er inne så får han lov til å sove i senga, når han blir såpass stor at han skal begynne å være ute så vil jeg ikke ha han i senga.

Den gangen vi hadde hund så fikk han ikke lov å sove i senga, det er skikkelig møkkete og ekkelt. 

Anonymkode: 3092f...a17

Skrevet

Hunder? Nei, og grunnen er fordi jeg synes hunder «stinker» (Er ikke en hundeier, men er sjelden gang «barnevakt»). 😂

Katter? Ja 😊❤️❤️ Er så koselig! Kattene mine får alltid dråper mot flått og lopper så er ikke bekymret for det. 

• Liker 3
Skrevet

Ja katten får sove i senga vår så ofte hun vil. 

Anonymkode: ded77...172

• Liker 1
Skrevet

Nei, jeg sover så lett og katten ligger så langt oppi ansiktet. Slikker gjør hun også. Orker ikke tanken på mus/fugle-ånde trykt oppi meg. Eller kattehår. 

Anonymkode: c3544...2d5

• Liker 3
Skrevet

Ikke under noen omstendigheter vil jeg ha hunden eller kattene i senga. 
Hvorfor, fordi jeg føler det ekkelt. Ikke nødvendigvis rasjonelt men det spiller ingen rolle. 

Anonymkode: 26dde...a09

• Liker 4
Skrevet

Nåværende hund: ja

Fremtidig hund: nei 

hvorfor? Hunden min er ganske gammel og har litt vondt i ledd og elsker ligge i senga mi. Har ikke samvittighet til å (nå så sent i livet hennes) prøve lære henne til å sove et annet sted. Og hunden er gammel og rolig.

neste hund legger jeg opp til nye vaner at senga er bare min. Av to grunner.
1: Hva hvis man skal ha besøk av et menneske i senga si, også står hunden der og maser for å være i senga den også? Ikke veldig sexy... 

2: renhold. Hunder kan dra med seg mye sand inn. Ikke så digg i senga. 

Anonymkode: f8cf2...baf

• Liker 1
Skrevet

Ja,har en liten hund på 5 kg som ikke røyter, ligger helt stille hele natten. Hadde jeg hatt en større hund hadde det vært uaktuelt. Hunden min er ren og blir dusjet hver uke og vasker labbene nesten daglig. Katten hadde jeg i sengen før vi fikk barn, den var slitsom og vekte oss. Hunden vår er som et barn for oss❤ 

Anonymkode: 116e7...003

• Liker 1
Skrevet

Nå har jeg ikke katt for tiden, men om pus vil sove i sengen - så skal pus få sove i sengen. Sånn er det med den saken :Nikke:

• Liker 6
Skrevet

Ja, hunden min får ligge i senga så mye han vil. Mennesker vil jeg ikke ha der (bortsett fra meg selv) :)

Anonymkode: 8c428...9d6

• Liker 2
Skrevet

Har en gammel hund som sover på eget pledd I fotenden. Det har han begynt med de siste par årene, og det er helt greit. Han får ligge der så lenge han ikke slikker på tærne mine, eller kommer opp i hodeenden. 

Anonymkode: e82f3...234

• Liker 2
Skrevet

Hender jeg lar kattungen sove i senga, men kun hvis voksne katten er utendørs.

Anonymkode: 13843...57a

Skrevet

Ja. Hun sover nærmest vinduet. Hvis hun ikke sover ved siden av meg, står hun å hopper på sengekanten helt til jeg løfter henne opp. Hun liker ikke kos og mas, men liker å ligge ved siden av meg eller på puta mi. 

Anonymkode: a2cbe...59d

Skrevet
1 time siden, Rumle skrev:

Nå har jeg ikke katt for tiden, men om pus vil sove i sengen - så skal pus få sove i sengen. Sånn er det med den saken :Nikke:

Ønsker du deg ny katt? 

Anonymkode: a2cbe...59d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...