Gå til innhold

Gi slipp på crush for å date andre


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har hatt gjensidig interesse for en fyr veldig lenge nå. Han har ikke gjort noe "move" enda til min store frustrasjon, hadde tenkt å fortsette å vente på ham men nå er det en annen mann som har fattet interesse for meg og invitert meg ut på date. Synes det er litt kjipt da jeg opprinnelig var interessert i han andre, men føler jeg ikke kan sette livet mitt på vent heller når det er andre menn der ute som også gjerne ønsker å bli kjent med meg. 

Selv om det er kjipt, er det rett av meg å gi slipp?

Anonymkode: 914f8...b39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I år 2020 er det vel lov at kvinnen ber mannen ut på date? 
 

Anonymkode: c3483...46a

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Paranøtt skrev:

Sette livet på vent sier du.. Hvor gammel er du? Hvis du er ung, så haster det ikke. 

28 år ung.

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du selv gjort noe "move"? 

Anonymkode: f0ca7...e5a

Nei, jeg tør ikke. Men nå ha jeg blitt invitert ut av en annen så da er det lettere å date han.

Anonymkode: 914f8...b39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan vet du at det er gjensidige interesse hvis ingen har gjort et move?

Anonymkode: 21544...ee3

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor har ingen av dere gjort et move? Sier ikke det litt om kjemien dere har sammen?

Endret av MarieLo
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, AnonymBruker said:

28 år ung.

Nei, jeg tør ikke. Men nå ha jeg blitt invitert ut av en annen så da er det lettere å date han.

Anonymkode: 914f8...b39

Du får bare krysse fingrene dine når du ser tilbake, så angrer du ikke valget ditt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjensidig interesse, men ikke møtt hverandre? Ikke noe kontakt?

Eller er dere bare gode venner? Hvordan kan du egentlig vite at han er interessert i deg?

Var jeg deg hadde jeg datet han som ber deg ut og sett hvor det bærer. Du er ung og det er helt ok å date flere samtidig. 

Så kan du i tillegg høre med "crushet" om dere skal finne på noe en dag. Da kan du sånn tilfeldig fortelle han at du dater litt...

 

Anonymkode: 834bc...d86

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 27.9.2020 den 0.14, AnonymBruker skrev:

28 år ung.

Nei, jeg tør ikke. Men nå ha jeg blitt invitert ut av en annen så da er det lettere å date han.

Anonymkode: 914f8...b39

Tør ikke? Er mye verre for han å ta insj i Norge i 2020. Han risikerer #metoo, det gjør ikke du.

Anonymkode: 1a03c...c3a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 26.9.2020 den 23.02, AnonymBruker skrev:

Har hatt gjensidig interesse for en fyr veldig lenge nå. Han har ikke gjort noe "move" enda til min store frustrasjon, hadde tenkt å fortsette å vente på ham men nå er det en annen mann som har fattet interesse for meg og invitert meg ut på date. Synes det er litt kjipt da jeg opprinnelig var interessert i han andre, men føler jeg ikke kan sette livet mitt på vent heller når det er andre menn der ute som også gjerne ønsker å bli kjent med meg. 

Selv om det er kjipt, er det rett av meg å gi slipp?

Anonymkode: 914f8...b39

Du er opprinnelig interessert i han sier du, men har du vist det til han? Er han sikker på at du er opprinnelig interessert? Det er tross alt din oppgave å gjøre han trygg på at du er det, og hvis du ikke klarer å gjøre han trygg på det, er det ikke litt begrenset hvor interessert du er da?

Og du vil ikke gjøre et "move" så du venter heller bare at han skal gjøre det. Som han ikke har gjort, til din store frustrasjon.

Så da tenker du det er bedre å date noen andre heller. For du vil jo ikke sette livet på vent. Ja, da høres det ut som du bør date noen andre heller, siden det virker som det er noe som ikke fungerer mellom dere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 4 uker senere...
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan går det Ts? Ble det en date med han andre?

Anonymkode: 3e9d1...568

Hei! Det ble ingen date med han nye fyren, men har vært mange dater og varme følelser med han jeg opprinnelig var interessert i :) Han spurte meg ut og det går veldig bra med oss så langt.

TS

Anonymkode: 914f8...b39

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei! Det ble ingen date med han nye fyren, men har vært mange dater og varme følelser med han jeg opprinnelig var interessert i :) Han spurte meg ut og det går veldig bra med oss så langt.

TS

Anonymkode: 914f8...b39

Så hyggelig 😀😀❤️

Anonymkode: 745b8...559

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så hyggelig 😀😀❤️

Anonymkode: 745b8...559

Takk for det, riktig god helg :)

Anonymkode: 914f8...b39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei! Det ble ingen date med han nye fyren, men har vært mange dater og varme følelser med han jeg opprinnelig var interessert i :) Han spurte meg ut og det går veldig bra med oss så langt.

TS

Anonymkode: 914f8...b39

Så kjekt. Lykke til.

Anonymkode: 3e9d1...568

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...