MiniMjau Skrevet 26. september 2020 #1 Skrevet 26. september 2020 Jeg vurderer av ulike grunner å slutte å bruke facebook(slette app/konto/deaktivere bruker). Hva mener du er fordeler med å ha facebook og hva er ulempene? Om det samme, med å IKKE ha facebook? Du som har slettet facebook, hvilke fordeler har du opplevd i ettertid? 1
Khadira Skrevet 26. september 2020 #2 Skrevet 26. september 2020 Personlig bruker jeg Facebook såpass lite at jeg ikke har noen direkte ulemper ved Facebook. Jeg har også ganske låst profil for de jeg ikke har som venner, så tenker at det er ganske trygt å bruke Facebook for min del. Jeg bruker for det meste Facebook til å holde kontakt med folk via Messenger. Poster ting veldig, veldig sjeldent. Eller jo - ved nærmere ettertanke fant jeg en ulempe. Her for noen år tilbake prøvde jeg deaktivere profilen min, resultatet var en rasende tekstmelding fra min bestemor som var hysterisk fordi hun trodde jeg hadde slettet henne som venn. 😅
MiniMjau Skrevet 26. september 2020 Forfatter #3 Skrevet 26. september 2020 rasende bestemødre er helt klart en stor ulempe! 🙂
AnonymBruker Skrevet 26. september 2020 #4 Skrevet 26. september 2020 Rasende bestemor hahahha eneste ulempen jeg kommer på er fest invitasjoner. Og noen arrangement deler info om konserter osv bare på facebook. Anonymkode: 1b7c8...eec
AnonymBruker Skrevet 26. september 2020 #5 Skrevet 26. september 2020 Vurderer også å slette, men har noen grupper jeg følger. Er det innafor å slette alle venner og beholde grupper? Anonymkode: cf660...992
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå