thinkywinky Skrevet 26. september 2020 #1 Skrevet 26. september 2020 Jeg gikk tilfeldigvis gå inn på profilen min og så gjennom bildene mine. Der lå det plutselig to bilder som ikke var av meg, men av to andre damer. Ikke modellpene, men heller noen som virket ufordelaktige for meg kan man si 🙈 Jeg prøvde å se om jeg kunne bytte passord. Har logget på med Facebook-login, så jeg bytter det passordet. Men spørsmålet er, har noen andre opplevd lignende?
remix2020 Skrevet 27. september 2020 #2 Skrevet 27. september 2020 13 timer siden, thinkywinky skrev: Jeg gikk tilfeldigvis gå inn på profilen min og så gjennom bildene mine. Der lå det plutselig to bilder som ikke var av meg, men av to andre damer. Ikke modellpene, men heller noen som virket ufordelaktige for meg kan man si 🙈 Jeg prøvde å se om jeg kunne bytte passord. Har logget på med Facebook-login, så jeg bytter det passordet. Men spørsmålet er, har noen andre opplevd lignende? Nei det har jeg ikke opplevd, men jeg har opplevd å bli utestengt fra Tinder uten annen forklaring enn at de mener jeg har brutt deres retningslinjer. Det finnes ingen mulighet for å klage og dersom jeg vil tilbake på Tinder må jeg bytte e-postadresse og telefonnummer. Glemmer derfor hele appen og lever livet 😄
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå