AnonymBruker Skrevet 26. september 2020 #1 Skrevet 26. september 2020 NesteN hver gang jeg går tur på ettermiddagen/kveld etter middag holder jeg på å gjøre i buksa. Må stoppe og knipe, og hyperventilerer neste pga det er krevende og holde tilbake. Like før det går gærent hver gang. Har heldigvis rekt det i tide. Dersom jeg har gjort store forretninger tidligere på dagen, skjer ikke dette. Er dette vanlig? Eller er det en sykdom jeg kan ha? Startet når jeg var gravid med mitt første barn for 12 år siden. Da var det så ille at mannen måtte hente meg med bil, når jeg gikk tur. Flere? Bør jeg oppsøke lege? Anonymkode: e007a...472 1
Humle Brumle Skrevet 26. september 2020 #2 Skrevet 26. september 2020 Hahahah Det er jo klassisk jogger mage eller sånn «tur mage». Jeg vil si du er helt normal! Hvis det ikke er noen andre symptomer enn deg hadde jeg ikke bekymret meg. Er det bare på disse turene? Det er jo ikke rart at man må på do etter middag og itilleg så drar du på tur som også kan få ting til å skje inni magen. Jeg foreslår at du går på do etter middag også drar du på tur etterpå! Men er det andre ting så må du gjerne skrive mer. Men ut ifra det du skriver høres du normal ut.
AnonymBruker Skrevet 26. september 2020 #3 Skrevet 26. september 2020 Phu.. Nei, ingen andre plager. Men er Liveredd for at jeg en vakker dag skal gjøre i buksa😱 Anonymkode: e007a...472
Jentegutt Skrevet 27. september 2020 #4 Skrevet 27. september 2020 Ta med deg litt toalett papir i lommen, er jo bare å gå litt utfor stien/skogkanten og bæsje, jeg har det på samme måte, har alltid med litt papir.
Candiru Skrevet 27. september 2020 #5 Skrevet 27. september 2020 Helt normalt det, jeg har det på samme måten. Det er irriterende ja, helt enig. Har ikke peiling på hvor mange ganger jeg har måttet gå på do ute under en lang gåtur eller joggetur. Har også måttet gå av tredemølla på treninga for å skynde meg på do. Det er sånn magen fungerer, når kroppen begynner å jobbe så starter tarmen opp også. Derfor det er vanlig at folk som holder seg veldig mye i ro, feks pga sykdom, sliter med forstoppelse og treg mage.
Honey Dew Skrevet 27. september 2020 #6 Skrevet 27. september 2020 Jeg slet med det samme en periode helt til jeg forsøkte å drøye turen fra ca 1 til 2 timer etter at jeg har spist. Hvorfor det er sånn, aner jeg ikke fordi da har jo maten kommet lengre på veien ut.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå