Gå til innhold

Hvordan snu Bolia Quadro-hylle vertikalt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er mulig jeg er komplett idiot, men denne hyllen skal jo kunne henge både horisontalt (vanligst) og vertikalt i følge Bolia. Vi har hatt den hengende horisontalt i «alle år», men nå ønsker jeg å snu den slik at den henger vertikalt, det er imidlertid komplett uforståelig for meg hvordan det skal være mulig. 
Hyllen har tre avlange «klosser» på baksiden som igjen henges på tilsvarende klosser som er skrudd inn i veggen, og disse må jo fjernes og snus for at hyllen skal kunne snus - disse sitter imidlertid BOM FAST, de er ikke festet med skruer eller lignende men enten plassert inn med makt som en tetrisbrikke eller endel av produktet (og da kan den jo ikke snus). 
Noen som kan hjelpe meg, som har samme hylle?😩 Beskrivelsen min er ganske uforståelig ser jeg, legger ved et par bilder av veggoppheng og de mye omtalte klossene. (Har vært i kontakt med Bolia, de har tre ukers behandlingstid på sånne henvendelser😑)

525191DA-B002-47E9-9A0A-9E6D4A9A8068.jpeg

DA7ECE5D-2A32-4E00-BC31-D701211ECB4A.jpeg

D361777A-70BC-4B08-A18F-3B2907FA189F.jpeg

Anonymkode: 19549...303

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vippe ut klossene med et flatt skrujern eller noe? Er de mo tett av deg, eller ferdigmontert i butikk? 

Anonymkode: 59a69...595

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vippe ut klossene med et flatt skrujern eller noe? Er de mo tett av deg, eller ferdigmontert i butikk? 

Anonymkode: 59a69...595

Det funker dessverre ikke, mistenker at de er limt fast og da er jeg redd for å ødelegge hele konstruksjonen hvis jeg bruker makt😕 Ferdigmontert i butikk!

Anonymkode: 19549...303

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spør de som har montert hylla. 

Anonymkode: 59a69...595

Den kom montert fra Bolia på Ski, jeg har selvfølgelig ringt de og hørt og ble da henvist til Bolia kundeservice som videre henviste meg til reklamasjonsservice hvor jeg nå sitter og venter på svar med opptil 3 ukers ventetid som anført. 🤷🏻‍♀️

Anonymkode: 19549...303

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Annonse

Hei, 

Nå er vi i akkurat samme situasjon. Vi har 2 Bolia Quadro hyller og har hengt horisontalt. Men nå har vi flyttet inn i en ny leilighet og må henge vertikalt. Men aner ikke hvordan. De klossene sitter dønnfast. Fant du ut av det? Hadde vært kjempe takknemlig for svar. ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...