AnonymBruker Skrevet 25. september 2020 #1 Skrevet 25. september 2020 Må bare få lufte noen tanker og be om råd fra dere mer erfarne... Har vært single et halvt års tid. I løpet av disse månedene har jeg hatt litt kontakt med en perifer bekjent jeg alltid har hatt et godt øye til. I uken som var fikk vi endelig til et treff, etter mye chatting gjennom sommeren. Vi hadde det kjempehyggelig, det er jeg sikker på at han også syntes. Men når det så blir stille fra hans side, tenker jeg at jeg må innse at han rett og slett ikke likte meg så godt lell 😔. Da tenker jeg kjemi og utseende. Jeg syntes han var mye flottere enn jeg trodde, men må vel innse at mangelen på respons i ettertid betyr at det ikke var gjensidig. Ser mange skriver «ta det for det det er», «ikke ta det så seriøst».... men hvordan klarer dere det når dere vet at det rett og slett går på deg som person/utseende? Prøver å ikke gi det så mye energi, men blir litt lei meg lell... 😔 Anonymkode: 8b9f0...e99 1
AnonymBruker Skrevet 25. september 2020 #2 Skrevet 25. september 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Må bare få lufte noen tanker og be om råd fra dere mer erfarne... Har vært single et halvt års tid. I løpet av disse månedene har jeg hatt litt kontakt med en perifer bekjent jeg alltid har hatt et godt øye til. I uken som var fikk vi endelig til et treff, etter mye chatting gjennom sommeren. Vi hadde det kjempehyggelig, det er jeg sikker på at han også syntes. Men når det så blir stille fra hans side, tenker jeg at jeg må innse at han rett og slett ikke likte meg så godt lell 😔. Da tenker jeg kjemi og utseende. Jeg syntes han var mye flottere enn jeg trodde, men må vel innse at mangelen på respons i ettertid betyr at det ikke var gjensidig. Ser mange skriver «ta det for det det er», «ikke ta det så seriøst».... men hvordan klarer dere det når dere vet at det rett og slett går på deg som person/utseende? Prøver å ikke gi det så mye energi, men blir litt lei meg lell... 😔 Anonymkode: 8b9f0...e99 Tror de fleste blir litt lei seg av en sånn avvisning - men det er populært å late som at man ikke bryr seg. Trøsten er vel at følelsen går bort og at det finnes mange andre som vil like akkurat deg spesielt godt. Anonymkode: a110c...dc6 6
Bikbokelsker Skrevet 25. september 2020 #3 Skrevet 25. september 2020 Skjønner at det stikker litt, men alle har sine preferanser. Kanskje du ikke akkurat falt i smak hos denne personen. Gjør det så mye? Det er ikke personlig, helt sikkert. Du er sikkert kjempepen for veldig mange andre. 4
Kvinnenavn Skrevet 25. september 2020 #4 Skrevet 25. september 2020 Har du sendt han noen meldinger i ettertid av daten? Har du sagt at du hadde det fint og at du liker han? Eller kan det være at begge venter på respons fra den andre? Dersom du har gjort det og han allikevel ikke gir noen respons, kan du prøve å tenke at det kanskje ikke har noe med deg å gjøre i det hele tatt, faktisk. For min del, kan jeg bli stille hvis daten ikke viser tydelig at han er videre interessert, (Ja, vet det er barnslig), eller hvis jeg plutselig har fått kontakt med en annen som jeg kanskje snakker mye med eller hvis jeg bare ikke følte veldig, veldig god kjemi. Han hadde nok ikke møtt deg, hvis han ikke likte deg i utgangspunktet. Men som jeg prøver å vise med dette innlegget, så er det dessverre blitt ganske vanskelig på singelmarkedet (for noen i alle fall). Fordi det er så lett å bare gå videre til neste date... så hvis man ikke veldig gjerne vil finne en kjæreste, eller virkelig virkelig faller for noen med én gang..så er det ofte like lett å hoppe videre. 1
AnonymBruker Skrevet 25. september 2020 #5 Skrevet 25. september 2020 Tror de fleste syns det er vondt å bli avvist og at råedene preges av å være reaksjonen folk skulle ønske de hadde. i en verden der alle klarte å være en usårlig person som lar alt prelle av. Der sannheten nok er at de fleste har det ganske vondt og analyserer hva de kunne gjort anerledes, hva som er galt med dem osv. Anonymkode: e7640...256 4
AnonymBruker Skrevet 26. september 2020 #6 Skrevet 26. september 2020 6 hours ago, Kvinnenavn said: Har du sendt han noen meldinger i ettertid av daten? Har du sagt at du hadde det fint og at du liker han? Eller kan det være at begge venter på respons fra den andre? Dersom du har gjort det og han allikevel ikke gir noen respons, kan du prøve å tenke at det kanskje ikke har noe med deg å gjøre i det hele tatt, faktisk. For min del, kan jeg bli stille hvis daten ikke viser tydelig at han er videre interessert, (Ja, vet det er barnslig), eller hvis jeg plutselig har fått kontakt med en annen som jeg kanskje snakker mye med eller hvis jeg bare ikke følte veldig, veldig god kjemi. Han hadde nok ikke møtt deg, hvis han ikke likte deg i utgangspunktet. Men som jeg prøver å vise med dette innlegget, så er det dessverre blitt ganske vanskelig på singelmarkedet (for noen i alle fall). Fordi det er så lett å bare gå videre til neste date... så hvis man ikke veldig gjerne vil finne en kjæreste, eller virkelig virkelig faller for noen med én gang..så er det ofte like lett å hoppe videre. Hmja. Kjenner meg godt igjen i det du skriver. Jeg sendte en melding dagen etter og takket for en kjempefin kveld. Han skrev «takk selv, det var superhyggelig 😊». Hyggelig, altså ;). Vi har sendt noen få snapper frem og tilbake i løpet av uken, men ingen har nevnt noe om hva vi føler i ettertid av daten. For min del er det utelukkende fordi jeg virkelig likte han, og blir redd for avvisning. Jeg tror det kan være noe i det siste du nevner og. Såvidt jeg vet har han vært singel lenge, og jeg tror han trives greit med det. Styre sin egen tid akkurat som han vil. Da skal det kanskje klaffe 100% for ham før han vil gjøre noe med den statusen... 🥴. Og så gjør jeg som deg, trekker meg stille tilbake fordi han ikke uttrykker noe om hva han føler eller tenker etter at vi møttes 😔. TS Anonymkode: 8b9f0...e99
GrønnNellik68 Skrevet 26. september 2020 #7 Skrevet 26. september 2020 På en måte skjønner jeg deg men samtidig er det en du liker bør du vise d. Jeg hadde sagt jeg syns vi hadde d så hyggelig sist. Kunne du tenke deg å møte igjen? Hva har du å tape. Ja får du nei. Ja d svir men da får en klart svar og kan gå videre. Faren her er at han kan fortsette å treffe deg over tid fordi mannfolk ofte er for feige til å si de ikke er interessert. Denne varianten er 1000 ganger verre for da vil du knytte deg mer og mer og d blir ofte den at du blir hekta og han gir minimalt og holder deg på arms lengde og gir deg smådrypp av interesse for å holde deg der. Unngå den for alt i verden... bedre å spørre rett ut. Gå på flere dates men spør deg selv.. hva vil jeg skal skje nå? Er svaret hva tenker han om meg ? Liker han meg? Ja da må du bare spørre for din egen del for luke ut hvis de bare prøver å holde deg på gress. Spør deg og selv hva trenger jeg fra denne personen? Kan han ikke Gi d så er d bortkasta tid. Tenk på deg selv i starten av noe. Hva du ønsker fra han for at du skal synes dette er noe spennende er mitt råd. 1
AnonymBruker Skrevet 26. september 2020 #8 Skrevet 26. september 2020 4 hours ago, AnonymBruker said: Hmja. Kjenner meg godt igjen i det du skriver. Jeg sendte en melding dagen etter og takket for en kjempefin kveld. Han skrev «takk selv, det var superhyggelig 😊». Hyggelig, altså ;). Vi har sendt noen få snapper frem og tilbake i løpet av uken, men ingen har nevnt noe om hva vi føler i ettertid av daten. For min del er det utelukkende fordi jeg virkelig likte han, og blir redd for avvisning. Jeg tror det kan være noe i det siste du nevner og. Såvidt jeg vet har han vært singel lenge, og jeg tror han trives greit med det. Styre sin egen tid akkurat som han vil. Da skal det kanskje klaffe 100% for ham før han vil gjøre noe med den statusen... 🥴. Og så gjør jeg som deg, trekker meg stille tilbake fordi han ikke uttrykker noe om hva han føler eller tenker etter at vi møttes 😔. TS Anonymkode: 8b9f0...e99 Husker jeg fikk nøyaktig samme svar «takk selv, det var superhyggelig », så spurte jeg «lyst å møtes igjen?» og fikk ikke svar 🥶 den svei, har siden ikke spurt om det og latt gutta ta initiativet, som regel spør de igjen om å møtes selv om det kan ta litt tid, så ville ikke gitt opp helt enda om han liker å være singel er han kanskje ikke helt emosjonelt tilgjengelig heller, ikke din oppgave å overbevise om noe annet eller få dårlig selvtillit av det, du kunne kanskje vært perfekt uten at det hadde hjulpet og hvis du skjønner. Du vet dere hadde det hyggelig, da liker han deg nok, og det er virkelig ikke deg det er noe galt med! Vet godt hvordan det er å føle seg forvirret siden daten gikk strålende og de tydelig var tiltrukket men fremdeles ikke ville date meg igjen (dog har de hintet om sex i ettertid), da trodde jeg at hvis jeg var penere ville de ønske å date seriøst fremover. Men har blitt bedt ut av andre menn som er kjekkere og som ville møtes igjen, hvis du ser poenget mitt. Du må bare si til deg selv at du er god nok og tro på det, mange hadde følt seg dritheldig som var ute med deg. Anonymkode: 8c76d...946 2
AnonymBruker Skrevet 26. september 2020 #9 Skrevet 26. september 2020 2 hours ago, AnonymBruker said: Husker jeg fikk nøyaktig samme svar «takk selv, det var superhyggelig », så spurte jeg «lyst å møtes igjen?» og fikk ikke svar 🥶 den svei, har siden ikke spurt om det og latt gutta ta initiativet, som regel spør de igjen om å møtes selv om det kan ta litt tid, så ville ikke gitt opp helt enda om han liker å være singel er han kanskje ikke helt emosjonelt tilgjengelig heller, ikke din oppgave å overbevise om noe annet eller få dårlig selvtillit av det, du kunne kanskje vært perfekt uten at det hadde hjulpet og hvis du skjønner. Du vet dere hadde det hyggelig, da liker han deg nok, og det er virkelig ikke deg det er noe galt med! Vet godt hvordan det er å føle seg forvirret siden daten gikk strålende og de tydelig var tiltrukket men fremdeles ikke ville date meg igjen (dog har de hintet om sex i ettertid), da trodde jeg at hvis jeg var penere ville de ønske å date seriøst fremover. Men har blitt bedt ut av andre menn som er kjekkere og som ville møtes igjen, hvis du ser poenget mitt. Du må bare si til deg selv at du er god nok og tro på det, mange hadde følt seg dritheldig som var ute med deg. Anonymkode: 8c76d...946 Tusen takk for veldig fine ord – dette var godt å høre 😊. TS Anonymkode: 8b9f0...e99 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå