Gå til innhold

Tisser plutselig på meg

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg vil begynne med at jeg har hatt dette problemet før, gikk til legen og han fant ingenting galt(urinprøven).

Jeg er i 20-års alderen og nå i det siste(og litt før, men ikke i samme skala som dette) hatt problemer med blæren min. Jeg får plutselig en enorm trang til å tisse. Enten står jeg i ro og kniper alt jeg kan, men tisser som oftest på meg allikevel. Eller så kan jeg begynne å gå til doen og da renner det med en gang. Jeg må også tisse mye oftere, gjerne 2 ganger om natten og mange gangrett om dagen, og det kommer plutselig og VELDIG sterkt. Men når jeg kommer til do så kommer det ofte bare 5-6 dråper tiss. Av og til ordentlig tissemengde også, men som oftest bare et par dråper. Jeg har hatt dette problemet i en uke nå. Fastlegen min er 2 timer unna med bil, men skal bytte så snart som mulig, men kommer meg ikke til lege før det er blitt gjort. Men har noen anelse om hva som feiler meg? Sist gang det skjedde så løp jeg på tredemøllen da jeg plutselig fikk skikkelig trang til å tisse, gikk av mølla og tisset på meg. Dette er utrolig ekkelt og ydmykende:( 

Anonymkode: d47ee...fa3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke hva det kan skyldes, men du bør absolutt gå til legen raskt. Om det er infeksjon (selv om det ikke høres ut som den vanlige) så skal det behandles raskt. Om du ikke får noen slike utslag på urinprøven så bør du kreve å bli henvist. Mens du venter kan du da bruke inkontinensbind for sikkerhets skyld (ihvertfall når du ikke er hjemme). Det finnes noen som er så godt som usynlige under klærne. Det går an å bestille på nettapotek ☺

Anonymkode: 60b3d...b39

Skrevet

Kan hende du har overaktiv blære, det kan gi slike symptomer som du beskriver. Dette kan du få hjelp med hos legen. Bestill deg en time, og så tar du det derfra.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Bruk inkontinens bind til du får kontroll på problemet.

Jeg har det på samme måte med plutselig intens trang til å tisse, det er helt forferdelig, klarer heldigvis og holde meg en liten stund, max 5 min før det går galt,så jeg opplever sjelden at jeg tisser på meg, men det har skjedd.

Har flere ganger måtte gå av buss pga dette, så det påvirker meg negativt i mange sammenheng.

Jeg har det også slik med avføring og har ofte måtte sette meg på huk i det fri dessverre

Endret av jentegutt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...