AnonymBruker Skrevet 25. september 2020 #1 Skrevet 25. september 2020 og grønn/svart avføring. Er nå sliten og har på fridagen i dag sovet for det meste. Jeg er bekymret. Har ringt legen som skal ringe meg opp igjen på mandag. Jeg ønsker å få tatt blodprøver og worst case endoskopi og koloskopi om jeg så må bare for å utelukke (har tatt dette i tenårene så vet hva det går i). Er ekstra bekymret for tarmkreft da det er i familien blant de nærmeste og klarer ikke helt slå fra meg det. Håper jo til sist at det er laktose intoleranse heller eller stressmage da det er heftig trøkk på jobben for tiden. Andre som opplever har opplevd det samme? Trenger litt trøst Anonymkode: 0bd3b...33c
Humle Brumle Skrevet 25. september 2020 #2 Skrevet 25. september 2020 Oi det hørtes ikke så bra ut. Hva sa du til legen eller legekontoret? De burde ta deg inn ganske raskt om du har svart avføring.
Candiru Skrevet 25. september 2020 #3 Skrevet 25. september 2020 (endret) Svart avføring kan være tegn på blødning et sted i fordøyelsessystemet. Hvis du ikke tar jerntilskudd da, det kan også farge avføringen svart. Har du nylig begynt med jerntilskudd? Blåbær og rødvin kan også ha samme effekt. Endret 25. september 2020 av Candiru
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå