Gå til innhold

Forvirrende natt

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg var på fest på et lite tettsted noen mil unna der jeg bor. Jeg snakket en del med en jente i løpet av kvelden og utpå natta var hun en av dem som skulle sove over. Det var for langt hjem og for få taxier.

Jeg la meg på en sovesofa, i bokser og t-skjorte. Nokså fort kom hun og spurte om det var plass til henne også. Hun la seg i truse og bh. Hun la seg til rette, tett inntil meg med det ene benet mellom mitt og armen omkring meg, snakket lavt og lo litt, før hun lukket øynene for å sove. Jeg hadde forlengst blitt hard og den lå mot henne, men hun bare lo litt i øret mitt da hun kom nær meg med magen. Hun sov, jeg sov dårlig. Jeg hadde vel stå det meste av natten, enten vi lå i skuff eller filtrer inni hverandre på noen annen måte. Hånden hennes var under t-skjorten min mye av natta og jeg holdt vel på rumpa hennes innimellom. På morgenen våknet jeg av at hun snakket til meg. Noen hun kunne kjøre med hadde kommet. Hun la hånden sin på rumpa mi slik at vi kom tett mot hverandre der nede, og så ga hun meg et kyss på leppene uten tunge. Så gikk hun ganske fort og forsvant. Har ikke hatt noen kontakt etterpå, men jeg vet hvem hun er.

Var dette "noe"? Eller var det bare en praktisk overnatting som også inkluderte litt "uskyldig intimitet" når anledningen bød seg? Er jeg bare teit hvis jeg tar kontakt? Jeg vet ikke om hun er sammen med noen. For alt jeg vet kan det ha vært typen hennes som hentet henne.

Anonymkode: 045cb...194

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde jeg vært henne, så hadde det vært "noe". Du taper nok ingenting på å ta kontakt, dersom det er det du ønsker :) 

Anonymkode: f5f08...663

• Liker 8
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var dette "noe"? Eller var det bare en praktisk overnatting som også inkluderte litt "uskyldig intimitet" når anledningen bød seg? Er jeg bare teit hvis jeg tar kontakt? Jeg vet ikke om hun er sammen med noen. For alt jeg vet kan det ha vært typen hennes som hentet henne.

Jeg hadde tolket dette som et tegn på noe, og tatt kontakt! 🙂 

Skrevet

Enig med begge de to over her. 

Anonymkode: 26278...7ee

• Liker 3
Skrevet

Hun forventet nok at du skulle ta kontroll der og da. Har aldri opplevd lignende uten at det har blitt pulig samme natta. Skader ikke å ta kontakt da, kanskje du fortsatt har kjangs.

Anonymkode: e2f7e...bec

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var på fest på et lite tettsted noen mil unna der jeg bor. Jeg snakket en del med en jente i løpet av kvelden og utpå natta var hun en av dem som skulle sove over. Det var for langt hjem og for få taxier.

Jeg la meg på en sovesofa, i bokser og t-skjorte. Nokså fort kom hun og spurte om det var plass til henne også. Hun la seg i truse og bh. Hun la seg til rette, tett inntil meg med det ene benet mellom mitt og armen omkring meg, snakket lavt og lo litt, før hun lukket øynene for å sove. Jeg hadde forlengst blitt hard og den lå mot henne, men hun bare lo litt i øret mitt da hun kom nær meg med magen. Hun sov, jeg sov dårlig. Jeg hadde vel stå det meste av natten, enten vi lå i skuff eller filtrer inni hverandre på noen annen måte. Hånden hennes var under t-skjorten min mye av natta og jeg holdt vel på rumpa hennes innimellom. På morgenen våknet jeg av at hun snakket til meg. Noen hun kunne kjøre med hadde kommet. Hun la hånden sin på rumpa mi slik at vi kom tett mot hverandre der nede, og så ga hun meg et kyss på leppene uten tunge. Så gikk hun ganske fort og forsvant. Har ikke hatt noen kontakt etterpå, men jeg vet hvem hun er.

Anonymkode: 045cb...194

Jeg hadde definitivt tatt kontakt!

• Liker 1
Skrevet

Du kan nok trygt ta kontakt ;) 

• Liker 1
Skrevet

Du har vært en flott gentleman. Hun vet nå at du tenner på henne uten at hun behøver å gjøre noe. 💖. I tillegg til at du var gentleman og ikke prøvde deg på noe. 

Du kan jo høre om hun har lyst til å treffes for å bli bedre kjent. Kaffe, kino, gåtur, etc. 

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...