Gå til innhold

Leie ut til pendler

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! 
Jeg eier en leilighet i Oslo sentrum hvor jeg og kjæresten min bor. Vi har 3 soverom og har et ønske om å leie ut til en leietaker som ikke er så mye i leiligheten, og da leie ut litt billigere selvfølgelig. Vi tenkte at en som pendler er perfekt. Vet noen om hvor mye man kan leie ut for og hvordan man kan få kontakt med pendlere?  Det er snakk om enten å leie ut et soverom på 16kvm eller et soverom på 8kvm, hvilken pris kan vi ta? Jeg har leid ut leiligheten i fjor og fikk 8700kr for det på 16kvm og 7200kr for det på 8kvm. Det er en veldig fin og oppdatert leilighet. Leietaker vil kunne benytte seg av hele leiligheten bortsett fra de to siste soverommene. 

Anonymkode: da9b1...d40

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dyttdytt, Ingen tips?😊

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei! 
Jeg eier en leilighet i Oslo sentrum hvor jeg og kjæresten min bor. Vi har 3 soverom og har et ønske om å leie ut til en leietaker som ikke er så mye i leiligheten, og da leie ut litt billigere selvfølgelig. Vi tenkte at en som pendler er perfekt. Vet noen om hvor mye man kan leie ut for og hvordan man kan få kontakt med pendlere?  Det er snakk om enten å leie ut et soverom på 16kvm eller et soverom på 8kvm, hvilken pris kan vi ta? Jeg har leid ut leiligheten i fjor og fikk 8700kr for det på 16kvm og 7200kr for det på 8kvm. Det er en veldig fin og oppdatert leilighet. Leietaker vil kunne benytte seg av hele leiligheten bortsett fra de to siste soverommene. 

Det er jo bare å se hva et rom går for i deres område i Oslo, også skriver du i annonsen at du bare ønsker å leie ut til pendlere som ikke er der i helgen, og følgelig kanskje vil få litt rimeligere pris siden dette også er gunstig for dere? 🙂 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...