Cathie Skrevet 24. juli 2005 #1 Skrevet 24. juli 2005 Vi vurderer å dra på en campingplass i Danmark i slutten av august, eneste jeg tenker litt på er om det er for kaldt å dra da? Noen av dere som vet sånn ca hvor varmt det er på den tiden?
Cathie Skrevet 24. juli 2005 Forfatter #2 Skrevet 24. juli 2005 Også en ting til, hvis det skal bli litt dårlig vær, er det noen steder vi kan dra for finne på noe i Nord jylland? Fant ut at det var ca 2 timer til djurs sommerland og bittelitt lenger til legoland... Egentlig litt langt å kjøre, så hvis noen har noen tips så hadde jeg vært takknemlig
Smørblomsten Skrevet 26. juli 2005 #3 Skrevet 26. juli 2005 Samme temperatur-gjennomsnitt som Norge/Østlandet har i august... Djurs Sommerland var bra den gangen jeg var der. Ellers har jeg ikke noen gode tips til det du spør om, håper noen andre kan hjelpe deg...
Gjest Dum Perignon Skrevet 26. juli 2005 #4 Skrevet 26. juli 2005 Fårup Sommerland Jespershus blomsterpark (og mye mer!)¨ Nordsøsenteret (i Hirtshals) Skagen - nydelig by! En haug med badeland etc dersom været blir under middels. etc etc
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå