AnonymBruker Skrevet 24. september 2020 #1 Skrevet 24. september 2020 Hei. Jeg har gått på antidepressiva tidligere, hovedsakelig på grunn av søvnproblemer. Fikk dessverre noen bivirkninger på lang sikt som gjorde at jeg valgte å stoppe med dem fast. Jeg har egentlig klart meg greit uten dem i en periode på 1 mnd, men har begynt å slite med søvnen igjen, så valgte å ta en pille i går. Jeg fikk sovnet, og sov fantastisk, men i hele dag har jeg vært skikkelig «fredfull», og grått av «glede» over små ting. Er dette normalt, har ikke opplevd dette tidligere i den perioden jeg gikk på de hver dag?😅 Anonymkode: 133ac...b00
AnonymBruker Skrevet 24. september 2020 #3 Skrevet 24. september 2020 Er man utslitt så er man ofte overfølsom. Lite søvn gjør det. 1 natt med god søvn utløser da overføres av lykke. Anonymkode: bba05...b29
AnonymBruker Skrevet 24. september 2020 #4 Skrevet 24. september 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Er man utslitt så er man ofte overfølsom. Lite søvn gjør det. 1 natt med god søvn utløser da overføres av lykke. Anonymkode: bba05...b29 Okei. Ja satser på det, sider er utrolig merkelig Anonymkode: 133ac...b00
AnonymBruker Skrevet 24. september 2020 #5 Skrevet 24. september 2020 Normalt å føle fred og rolighet etter man har grått mye og fått dritten gjennom systemet. Det at du tok pillen gjorde kanskje at du fikk litt placebo-effekt, at du følte det var en løsning på problemet og at du kunne legge det bak deg Anonymkode: a2a6d...d19
AnonymBruker Skrevet 24. september 2020 #6 Skrevet 24. september 2020 Jeg har gått på antidepressiva i mange år. Gjør meg flat, og gråter sjeldent. Eller rette sagt gråter aldri. Blir aldri sint, ingenting irriterer meg Nå trapper jeg ned på medisin og merker følelsene kommer tilbake. Anonymkode: daddb...c83
AnonymBruker Skrevet 25. september 2020 #7 Skrevet 25. september 2020 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Normalt å føle fred og rolighet etter man har grått mye og fått dritten gjennom systemet. Det at du tok pillen gjorde kanskje at du fikk litt placebo-effekt, at du følte det var en løsning på problemet og at du kunne legge det bak deg Anonymkode: a2a6d...d19 Ja det er mulig. Men jeg gråter ikke mye, er mer sånn at jeg kan gråte litt av småting, som en fin sang liksom. Har aldri vært følsom for sånt tidligere, heller ikke blitt overlykkelig av andre små gleder. Anonymkode: 133ac...b00
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #8 Skrevet 29. september 2020 På 24.9.2020 den 21.01, AnonymBruker skrev: Jeg har gått på antidepressiva i mange år. Gjør meg flat, og gråter sjeldent. Eller rette sagt gråter aldri. Blir aldri sint, ingenting irriterer meg Nå trapper jeg ned på medisin og merker følelsene kommer tilbake. Anonymkode: daddb...c83 Åja! Motsatt da Anonymkode: 133ac...b00
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå