Gå til innhold

Hva godtesnopet ditt denne helgen? Har du en plan?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Melkesjokolade-is (boks), salta grodor, Drumstick Squashies og Superchips (paprika). :) 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helnøtt sjokolade, potetgull, tyrkisk pepper og Cola. Om lysta er der i løpet av helga, så kanskje noe cheez Doodles også. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg heter Ronja, er 36 år og ufrivillig barnløs, elsker godtesnop og store peniser.

I dag blir det knott og pottis🤗

Anonymkode: af3c6...8cd

• Liker 1
Skrevet

After Eight😋😋😋 

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Denne 😍  Nå har den vært på tilbud (20 kr) hos Meny i to uker, så da har det blitt litt mer enn bare helge-godis i det siste.... Helt uimotståelig, minst like god som Smash.

7035620042522.jpg

Anonymkode: d273d...b4a

Ligger en slik pose klar her og. Så utrolig god!

• Liker 2
  • 2 uker senere...
Skrevet

Godtesnop er herved innkjøpt. Det ble den vanlige colaen, en sekser med øl, og endelig fikk jeg tak i Cheez Doodles. Måtte ta til takke med Maaruds ostepop de siste gangene, og den er god, for all del, men foretrekker OLW sin, ja. :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hobby sjokolade og spicy cheddar potetgull, pepsi åså :) 

Anonymkode: c7473...6ad

• Liker 2
Skrevet

I kveld blir det sushi. Det er både snacks, godteri og middag på èn gang! 😍

Ellers har jeg allerede spist sjokolade i dag. Masse. Helnøtt sjokolade er favoritten.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Hobby sjokolade og spicy cheddar potetgull, pepsi åså :) 

Anonymkode: c7473...6ad

Nå fikk jeg lyst til å smette ut igjen og skaffe meg en Hobby. :fnise: De er farlig gode. :)

• Liker 1
Skrevet

Den følelsen når du er i ny karantene, har levert bestilling av matvarer fra Oda (tidl Kolonial) og har GLEMT å bestille lørdagsgodt 

Skrevet

Remas sjokoskruer. 

Posen er spist opp. :arwen:

Gjest Maxwell
Skrevet

Kokesjokolade. Kjøpte den bare fordi den er mye billigere enn "vanlig" sjokolade. Skjønner ikke hvorfor den er det egentlig... Men den koster jo dobbelt så lite som f.eks stratos eller japp. 

AnonymBruker
Skrevet

Grapefrukt. 

Anonymkode: a39f0...01a

AnonymBruker
Skrevet
Maxwell skrev (2 minutter siden):

Kokesjokolade. Kjøpte den bare fordi den er mye billigere enn "vanlig" sjokolade. Skjønner ikke hvorfor den er det egentlig... Men den koster jo dobbelt så lite som f.eks stratos eller japp. 

Og smaker dobbelt så kjipt

Anonymkode: 99a27...94d

Gjest Maxwell
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Og smaker dobbelt så kjipt

Anonymkode: 99a27...94d

Synes det smaker godt jeg. Det smaker jo sjokolade uansett. Den jeg kjøpte kostet ca. 10 kr. 

Skrevet (endret)
10 minutter siden, Maxwell said:

Kjøper du lys eller mørk kokesjokolade? Smaker den lyse likt som vanlig melkesjokolade?

Endret av SVK
Gjest Maxwell
Skrevet
SVK skrev (Akkurat nå):

Kjøper du lys eller mørk kokesjokolade? Og smaker den lyse likt som vanlig melkesjokolade?

Kjøpte lys. Nei, den smaker ikke som Freia melkesjokolade. Kokesjokoladen virker kanskje litt mere fyldig/mektig (blir fortere mettet) Men det smaker jo sjokolade ☺️

Skrevet
16 minutter siden, Maxwell said:

Kjøpte lys. Nei, den smaker ikke som Freia melkesjokolade. Kokesjokoladen virker kanskje litt mere fyldig/mektig (blir fortere mettet) Men det smaker jo sjokolade ☺️

Tusen takk!

Skrevet

I dag gadd jeg ikke butikken, derfor lite godtesnop, men i morgen vil jeg kjøpe meg en boks Inspira-is med karamell og peanøtter, en banen og litt ekstra peanøtter til å ha oppå, og kose meg med det. Kanskje litt non-stop også, det er også godt på is.

Skrevet
Kveldshimmel skrev (På 23.4.2021 den 20.00):

image.jpeg.22ff8139c14286a0ef26840e8a7c98c6.jpeg

Har fortsatt igjen noen biter av denne. Rart den ikke ble tom før :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...