Gå til innhold

Dere mannfolk trenger svar

Fremhevede innlegg

Skrevet

Om dere treffer ei kvinne på date og det ene leder til det andre og dere ender opp med sex. 

Hvis dama er spennende nok å treffe videre, slutter dere å lete etter flere og ser hvordan det går videre eller dater dere andre i ettertid for å se om andre er bedre match ? 

Litt usikker nå, traff en hyggelig type som sa at han ønsker å treffes mer. Han er på utkikk etter forhold men åpen for rent seksuelt forhold også. Han var ivrig etter å treffes igjen, snakket om å slette Tinder.  Men gjett hvem som avtalte å treffe venninnen min der nå 🙈 samtidig som han avtaler ny date med meg. 

Anonymkode: b1032...591

Videoannonse
Annonse
Skrevet
45 minutter siden, AnonymBruker said:

Om dere treffer ei kvinne på date og det ene leder til det andre og dere ender opp med sex. 

Hvis dama er spennende nok å treffe videre, slutter dere å lete etter flere og ser hvordan det går videre eller dater dere andre i ettertid for å se om andre er bedre match ? 

Litt usikker nå, traff en hyggelig type som sa at han ønsker å treffes mer. Han er på utkikk etter forhold men åpen for rent seksuelt forhold også. Han var ivrig etter å treffes igjen, snakket om å slette Tinder.  Men gjett hvem som avtalte å treffe venninnen min der nå 🙈 samtidig som han avtaler ny date med meg. 

Altså - du har jo svaret? Hva er normalt vet jeg ikke men for min egen del kan jeg godt treffe ei dame på en date, få det til å matche helt fysisk men samtidig innse at hun er ikke noen du kan bygge et forhold med. Så lenge jeg ikke treffer den som er kjøresteemne, så treffer jeg på andre damer (her går jeg ut fra at vi snakker om Tinder). Begynner jeg å få vibes om at dama ønsker noe mer enn det jeg er villig å tilby så er jeg gentlemen nok til å avslutte det istedenfor gi henne falsk håp.

Det kan godt også hende at jeg innser at en dame jeg hadde overflatisk forhold til, begynner å utvikle seg til noe mer seriøst - da blir man eksklusiv med hun. Dette har hendt noen av vennene mine.

Anonymkode: 8d7bc...4d7

Skrevet

Hvis det er sex involvert ville jeg ikke datet andre.

En vennskapelig første date derimot. Da treffer man andre.

Høres ut som han sier en ting og mener noe annet.

Anonymkode: bd617...738

Skrevet

Jeg vil anta dette er like individuelt for menn som for kvinner. Noen mener man må avklare at man skal ikke skal date andre, noen mener det er en selvfølge at man bare dater en.

Gjest vanSteike
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det varierer nok fra mann til mann.

Men i det store og hele, og særlig i dagens klima, vil trolig "spennende nok til å treffe videre" i seg selv være for lite til å plutselig skulle satse alt på ett kort.

Kommer selvsagt litt an på hvor spennende vi snakker også...

Skrevet

Fanger hun interressen min ja så slutter jeg og lete.

Fanger hun ikke interessen så sier jeg bare at vi kan fortsette å være venner men ingenting mere en det.

Er liksom ikke værre en det.

Om man holder på med en så holder man på med noen, om folk fortsetter å lete etter andre så er dem mere player å ikke noe annet.

Anonymkode: f1d88...9ca

Skrevet

Helt vanlig for begge kjønn å ha flere jern i ilden.

Anonymkode: 5a059...6eb

Skrevet
9 hours ago, AnonymBruker said:

Dere mannfolk trenger svar

Jeg forstår ikke helt. Hvilke(t) svar er det vi mannfolk trenger? Og hvorfor trenger vi det?

Anonymkode: 51f8d...c21

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...