AnonymBruker Skrevet 24. september 2020 #21 Skrevet 24. september 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Alt er ikke kvinnens feil. Alle liker forskjellig da. Hadde hun hatt mindre behov for sex ville dette nok fungert. 🙂 Anonymkode: ac18b...2cb Det er motsatt. Er alltid mannen som er for liten og alle damer er trange sier de. 😉 Vel etter å prøvd min andel damer så vet jeg at variasjonen er like stor på kvinner. Den som sitter med problemet er enten mannen som klager på fitta eller dama som klager på kuken. Vagina til ei dame kan passe bra med Per Hansen, men passe dårligere med Tor Andersen osv. Anonymkode: 50766...bb7 2
AnonymBruker Skrevet 24. september 2020 #22 Skrevet 24. september 2020 Stealth sizequeen? De fleste kvinner er det. Anonymkode: 21931...38a 3
AnonymBruker Skrevet 24. september 2020 #23 Skrevet 24. september 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Tror det kommer av at ts er for vid, knipeøvelser vil nok hjelpe en del. Anonymkode: 99d97...4a5 Jeg har truffet en mann med lang, men veldig tynn penis. Siden jeg er vant med mye tjukkere så kjenner jeg svært lite... Er ikke min feil jeg er godt vant Anonymkode: 73eeb...56e 2
AnonymBruker Skrevet 24. september 2020 #24 Skrevet 24. september 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har truffet en mann med lang, men veldig tynn penis. Siden jeg er vant med mye tjukkere så kjenner jeg svært lite... Er ikke min feil jeg er godt vant Anonymkode: 73eeb...56e Nei men er heller ikke mannen sitt problem at du har blitt knullet av mere middagspølser enn wiener pølser😂 En mann som bare har hatt sex med trange damer kan heller ikke klage på ei dame som er normalt vid bare fordi han har blitt vandt til de som er veldig trange. Er jo ikke dama sitt problem ikke sant?😉 Anonymkode: 50766...bb7 2
Gjest vanSteike Skrevet 24. september 2020 #25 Skrevet 24. september 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Alt er ikke kvinnens feil. Alle liker forskjellig da. Hadde hun hatt mindre behov for sex ville dette nok fungert. 🙂 Isolert sett sant nok, men det er nok bare hun som faktisk har anledning til å gjøre noe med problemet. Ikke så enkelt for han karen å forandre på særlig mye...
Whistler Skrevet 24. september 2020 #26 Skrevet 24. september 2020 14 timer siden, AnonymBruker skrev: …………. Kjæresten min er litt liten og vi skal kanskje begynne med sleeve. Anonymkode: cf1f3...7a1 Alternativt, "Jeg er så vid at vi vurderer å begynne med å putte inn en fleshlight først." 2
AnonymBruker Skrevet 24. september 2020 #27 Skrevet 24. september 2020 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvis man ikke kjenner noen ting er man vel neppe trang. Dama mi kjenner godt en finger og så liten er han vel ikke? Ellers så kan du jo stramme musklene der nede. Når dama mi strammer kliper det godt rubdt 1 finger. Andre alternativer er å bruke en penis sleeve/hylse for å gjøre hab både tykkere og lengre. De finnes i mange forskjellige størrelser. Finnes faktigst også en hylse dama kan putte i musa si, som gjør deg mye trangere. Mye gøy man kan gjøre. Anonymkode: 50766...bb7 Det kommer veldig mye an på hvordan man bruker fingeren (og penisen). Om fingeren støter oppover mot navlen mot klitoris, kjenner man mye mer enn mer nedover mot rumpen. En kjede er jo hovedsakelig skapt for å føde, så er ikke mye nerver i dette området Kan godt være fyren til ts bør endre litt teknikk, eller at de bør prøve ut ulike stillinger Anonymkode: eb485...11e
AnonymBruker Skrevet 24. september 2020 #28 Skrevet 24. september 2020 Ville droppet det. Hvis dere var kompatible hadde det ikke gått så dårlig som dette her i starten. Selv om folk kommer med sine skavanker så skal ikke et forhold starte med problemer om det er liv laga. Anonymkode: 9945a...a00
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå