AnonymBruker Skrevet 24. september 2020 #1 Del Skrevet 24. september 2020 Hei.. Jeg har nå strøket 3 ganger på teorien.. Jeg reiser hjemmefra med 0 eller få feil, men kommer opp til vegvesenet og får 8 feil..Dette har nå skjedd de to siste gangene.. Dette gjør meg usikker, og jeg gruer meg så til å skulle ta teorien igjen.. Hva om jeg stryker igjen.. Jeg er nesten ferdig med lappen, jeg mangler kun teori, oppkjøring og langkjøring.. Klarer jeg teorien, er oppkjøring få dager eller uker unna meg. Noen andre som har strøket flere ganger, og vil fortelle hvordan de klarte det? Jeg øver masse, men da jeg kommer opp til prøven blir jeg stresset og og klarer ikke konsentrere meg ordentlig.. Tenker jeg prøver en gang til, og om det ikke går denne gangen så skal jeg søke om jeg kan få tatt den muntlig.. Noen som har strøket mange ganger på teori eller oppkjøring?.. Anonymkode: 403fa...ab9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2020 #2 Del Skrevet 24. september 2020 Kjøp deg el sykkel. Anonymkode: 53a63...a28 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2020 #3 Del Skrevet 24. september 2020 Ts igjen! Her jeg bor kan man velge og ta oppkjøring to plasser. plass 1: oppkjøring i by, og over en trang vei der sjansen for å møte andre biler er stor.. Og kjøring litt over alt.. plass 2: Der er det mye mindre trafikk, og kun en rundkjøring. MEN de legger seg jo så klart oppi alt, for det er så lite de kan ta deg på.. Hvor hadde dere tatt oppkjøringen? Anonymkode: 403fa...ab9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2020 #4 Del Skrevet 24. september 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kjøp deg el sykkel. Anonymkode: 53a63...a28 Det funker ikke her jeg bor dessverre. Må ha lappen om jeg skal bo her.. Anonymkode: 403fa...ab9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 24. september 2020 #5 Del Skrevet 24. september 2020 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Det funker ikke her jeg bor dessverre. Må ha lappen om jeg skal bo her.. Anonymkode: 403fa...ab9 Flytt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sliten&kjørt52 Skrevet 24. september 2020 #6 Del Skrevet 24. september 2020 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei.. Jeg har nå strøket 3 ganger på teorien.. Jeg reiser hjemmefra med 0 eller få feil, men kommer opp til vegvesenet og får 8 feil..Dette har nå skjedd de to siste gangene.. Dette gjør meg usikker, og jeg gruer meg så til å skulle ta teorien igjen.. Ærlig spørsmål: Da tante og onkel politi passer litt på lappen min... M a n g e år siden jeg tok noen lapp... Kunne du beskrevet hvordan teorien er nå..? a. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Druid Skrevet 24. september 2020 #7 Del Skrevet 24. september 2020 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei.. Jeg har nå strøket 3 ganger på teorien.. Jeg reiser hjemmefra med 0 eller få feil, men kommer opp til vegvesenet og får 8 feil..Dette har nå skjedd de to siste gangene.. Dette gjør meg usikker, og jeg gruer meg så til å skulle ta teorien igjen.. Hva om jeg stryker igjen.. Jeg er nesten ferdig med lappen, jeg mangler kun teori, oppkjøring og langkjøring.. Klarer jeg teorien, er oppkjøring få dager eller uker unna meg. Noen andre som har strøket flere ganger, og vil fortelle hvordan de klarte det? Jeg øver masse, men da jeg kommer opp til prøven blir jeg stresset og og klarer ikke konsentrere meg ordentlig.. Tenker jeg prøver en gang til, og om det ikke går denne gangen så skal jeg søke om jeg kan få tatt den muntlig.. Noen som har strøket mange ganger på teori eller oppkjøring?.. Anonymkode: 403fa...ab9 Jeg ville vurdert å ta den på engelsk. Mener det er et valg i brukergrensesnittet. Argumentet mitt er at du bruker lengre tid på å lese og mer tid på å forstå, og det hjelper i forhold til å gjøre valg. Du demper stresset, med å skyte deg selv i foten. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2020 #8 Del Skrevet 24. september 2020 Bruk teoritentamen og gå igjennom spørsmålene igjen, igjen og igjen! Anonymkode: 91836...551 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sliten&kjørt52 Skrevet 24. september 2020 #9 Del Skrevet 24. september 2020 3 minutter siden, Druid skrev: Du demper stresset, med å skyte deg selv i foten. Har bare skutt meg i hue, -bedre å skyte seg i foten..? Takk for tips. >Men altså, er det mye forskjell fra den gamle prøven..? a. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2020 #10 Del Skrevet 24. september 2020 27 minutter siden, Sliten&kjørt52 skrev: Har bare skutt meg i hue, -bedre å skyte seg i foten..? Takk for tips. >Men altså, er det mye forskjell fra den gamle prøven..? a. https://teoritentamen.no/gratis-teoriprove-for-bil/oppgave/68849246/#1 her kan du se Anonymkode: b46e8...bcc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sliten&kjørt52 Skrevet 24. september 2020 #11 Del Skrevet 24. september 2020 8 timer siden, Druid skrev: THX. https://teoritentamen.no/gratis-teoriprove-for-bil/oppgave/68849246/#1 her kan du se Anonymkode: b46e8...bcc For seriøst svar 👍 a. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2020 #12 Del Skrevet 24. september 2020 Strøk på teorien 3 ganger selv. Bestod selve oppkjøringen på første forsøk. Hatt lappen i mange år nå. Kun parkeringsbøter. Ingen ulykker eller noe Øvde ikke så altfor mye på teorien da, det var ikke så mye på nett gang. Anonymkode: 84152...645 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2020 #13 Del Skrevet 26. september 2020 På 24.9.2020 den 2.13, AnonymBruker skrev: Jeg øver masse, men da jeg kommer opp til prøven blir jeg stresset og og klarer ikke konsentrere meg ordentlig.. Bra du øver, bare å fortsette med det! Men får du feil på de samme spørsmålene? Finn ut hva du er usikker på og øv, øv, øv. Det er det eneste som hjelper. Stress kan ødelegge mye 🙁 men ikke mist motet. Du er ikke alene om å stryke på teorien! Anonymkode: 3d125...963 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2020 #14 Del Skrevet 26. september 2020 Hvordan er det mulig å stryke på teorien? Det er jo kunnskap vi har fått prenta inn siden barnehagen, «gåprøve» og «sykkelprøve» på skolen, mopedlappen osv. Anonymkode: e10e4...b5e 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Traktorkusken Skrevet 26. september 2020 #15 Del Skrevet 26. september 2020 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan er det mulig å stryke på teorien? Det er jo kunnskap vi har fått prenta inn siden barnehagen, «gåprøve» og «sykkelprøve» på skolen, mopedlappen osv. Anonymkode: e10e4...b5e Er maaaange som har strøket på teorien? Noen sliter med konsentrasjon og noen har lese og skrivevansker, eller andre problemer. Kom deg ned fra din høye hest, ikke dytt sånn oppi trynet på folk. Fælt og ekkelt gjort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. september 2020 #16 Del Skrevet 26. september 2020 On 9/24/2020 at 2:22 AM, AnonymBruker said: Det funker ikke her jeg bor dessverre. Må ha lappen om jeg skal bo her.. Anonymkode: 403fa...ab9 Har du lest nok? Virkelig jobbet med boken? Anonymkode: 744ec...179 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Buldre Skrevet 27. september 2020 #17 Del Skrevet 27. september 2020 Husk at prøven i like stor grad er en kontroll av dine leseferdigheter som det er en kontroll av din teoretiske kunnskap om trafikken. Altså: les og forstå spørsmål og svaralternativer før du svarer. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2020 #18 Del Skrevet 27. september 2020 Anbefaler teoritentamen no også... Brukte de når jeg tok lastebilkort. Bestod med en gang. Du får forklart hva som er riktig etter hvert spørsmål. Anonymkode: 6fdb1...517 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eplejuice123 Skrevet 27. september 2020 #19 Del Skrevet 27. september 2020 På 24.9.2020 den 2.21, AnonymBruker skrev: Ts igjen! Her jeg bor kan man velge og ta oppkjøring to plasser. plass 1: oppkjøring i by, og over en trang vei der sjansen for å møte andre biler er stor.. Og kjøring litt over alt.. plass 2: Der er det mye mindre trafikk, og kun en rundkjøring. MEN de legger seg jo så klart oppi alt, for det er så lite de kan ta deg på.. Hvor hadde dere tatt oppkjøringen? Anonymkode: 403fa...ab9 Så du skal ikke kjøre i en by noen gang du da? Neida.. Jeg skjønner deg hvis du er stressa. Jeg tok oppkjøring i byen. Men uansett hvor du er, så er det jo helt grunnleggende ting du må huske på, og det er jo dette sensor ser etter.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #20 Del Skrevet 29. september 2020 Bruk den tiden du har på prøven , 90 minutter. Vær sikker på at du har forstått hva de spør om, f eks er det bremselengde eller reaksjonlsengde? Når du er usikker, prøv å forestill deg en situasjon du har vært oppe i med kjørerlærer eller når du øvelseskjører. Hva ville du da tenkt var riktig? På utskriften etter prøven, står det hvilket områder du fikk flest feil på. Bruk den som et grunnlag for hva du må øve mer på. Øvelseskjør. Den beste innlæringen får du med praktisk erfaring. Anonymkode: af292...1c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå