Gå til innhold

Rart å ligge inntil

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er i startfasen i dating med en mann men føles litt rart å ligge inntil han. Er det fordi vi ikke har rett kjemi eller er det rett og slett fordi vi ikke kjenner hverandre så godt enda?

Anonymkode: 40d46...440

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette lurer jeg også på... 

Har alltid tenkt det handler om kjemi... 

Anonymkode: 665d7...de4

Skrevet

Hvis du synes det er rart å ligge inntil, får du prøve en annen da.

Anonymkode: 331a2...39f

• Liker 1
Skrevet

Interessant problemstilling. Blanding av kjemi og fysikk kanskje?

Noen har det vært rart å ligge inntil, mens med andre er det det mest naturlige i verden. Han jeg er med nå har det alltid føltes helt rett og naturlig å ligge inntil, alt bare passer perfekt, både mentalt og fysisk, så nær sagt.

Anonymkode: 36184...212

• Liker 2
Skrevet

Hjelper det om en er kjemiker? Siden ordet "kjemi" alltid feilaktig dukker opp i slike diskusjoner?

Anonymkode: 2266f...578

Skrevet

Spm er vel heller hvorfor ligger du inntil noen du ikke kjenner knapt?

Anonymkode: 5a068...e19

• Liker 2
Skrevet

Tja, har  ikke opplevd at det har føltes rart noen gang, men det er jo noen det føles bedre med fra dag en enn andre. Jeg tenker at hvis det føles rart eller unaturlig så har man kanskje gått litt for fort fram, og det er nok kanskje ikke helt riktig nei. Mulig det kan bli bedre etter hvert som dere blir bedre kjent, men det er vanskelig å vite. Noe som føles feil -> er feil. På en eller annen måte. Ellers hadde det ikke føltes sånn.

Anonymkode: c8d8c...030

Skrevet

Jeg ville gitt det en sjanse. Jeg synes det nesten alltid er rart i starten å ligge inntil noen (når vi ser på film for eksempel). Men så blir jeg tryggere på meg og oss og da blir det mer og mer naturlig. Og noen ganger blir det ikke det og da blir det avsluttet :)

Anonymkode: 0a3c9...497

• Liker 1
Skrevet

Men hvorfor ligge inntil så tidlig før dere blir kjent...?

Anonymkode: ce0bb...1ca

• Liker 1
Skrevet

Dette er hovedproblemet med kvinner-  overanalysere dere alt når det kommer til menn og forhold. Kan ikke du bare slappe av. Dere finner veien til å "ligge inntil hverandre" når dere føler det er naturlige å gjøre det. 

Anonymkode: d10a8...9e7

Skrevet

Føles som oftest godt og naturlig å ligge inntil noen. Av og til kan det føles litt skummelt på en måte for at man er nervøs. Det er naturlig, men har selv kjent en gang at det føltes helt rart, og det tenker jeg rett og slett det var for at det var helt feil. 

Anonymkode: e389b...387

Skrevet

Jeg synes det er rart å ligge inntil menn jeg ikke har noen ordentlig kjemi med. Hvis man har riktig kjemi, er jo kroppskontakt det vidunderligste i verden! Eller? Kanskje best å gå litt saktere frem så du får mulighet til å kjenne etter hva du egentlig føler? Noen ganger hjelper det med tid og avstand så man får sortert følelsene litt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...