Gå til innhold

Høyde par


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvos du selv lå rundt 165 (dame) hva er det laveste og høyeste du hadde ønsket din partner var?

Anonymkode: 5cc0c...be7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

... kan du ikke bare lete i en av de tusen andre høyde-trådene, så finner du sikkert svar på spørsmålet ditt.

Anonymkode: 120d3...ec5

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvos du selv lå rundt 165 (dame) hva er det laveste og høyeste du hadde ønsket din partner var?

Anonymkode: 5cc0c...be7

Minst 185, maks 190.

Anonymkode: 32928...546

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Minst 185, maks 190.

Anonymkode: 32928...546

175-180 👍

Anonymkode: b082a...b00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Minst 185, maks 190.

Anonymkode: 32928...546

Upraktisk. Hvis man er 165 cm, tenker jeg "maks" 180 cm. Mener ikke at man bør droppe alle over 180 cm, men bedre med en under. 

5 cm intervall er for snevert. Hva med 170-180 cm? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vel ikke rett til å svare, da jeg har vært opptatt i 7 år (gift i 2) med en partner som er 170 ca og like høy som meg. Det ideelle hadde vært en høyde på 180 til 185 for meg, men han har en fin personlighet og fine øyer, så høyden betyr ikke så mye.  Høyde hos en mann er ikke det viktigste. 

Hvis jeg var 165 høy så hadde det beste vært maks 180 på partner.

Endret av tussi84
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 170 cm høy, og har vært sammen med menn fra 174 cm til 195 cm. Nå gift med en på 191 cm. 

Høydemessig vil jeg personlig si at menn på 182-187 var perfekt for meg. Så 177-182 for kvinner på 165 cm? 

Så betyr det i det store og hele ganske lite i større sammenheng. Jeg har ikke valgt partnere ut fra høyde. Det var mye mer som var viktigere. 

187 cm det var høyeste mann som likevel ikke kalte meg liten jevnlig. Mulig det er en årsaken til at jeg setter grensen for perfekt der. Jeg er egentlig ikke så glad i å bli kalt liten. 

Anonymkode: 44a38...783

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...