AnonymBruker Skrevet 23. september 2020 #1 Del Skrevet 23. september 2020 Er det flere som er litt rådville? 😅 jeg har ikke mange å spørre om skyss og kolleger begynner senere på jobb enn meg. Har 2 mil til jobb og kan ikke bruke sykkel før de siste 5 km. Taxi hadde sikkert blitt 10.000 på en uke.. det går bare ikke. Har registrert meg på en sånn samkjøringsapp men så langt er det ingen respons og gruppene på Facebook virker mest aktuelle i helgene. Noen som har råd eller tips? Går det an å legge ut en annonse på finn? Anonymkode: 188c8...cf8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2020 #2 Del Skrevet 24. september 2020 Kan du kjøre til et knutepunkt for bybanen/hurtigbåt eller toget og parkere der? Det er jo «bare» bussene som evt skal streike. Kan hjemmekontor være et alternativ? Anonymkode: 62402...eba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2020 #3 Del Skrevet 24. september 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Kan du kjøre til et knutepunkt for bybanen/hurtigbåt eller toget og parkere der? Det er jo «bare» bussene som evt skal streike. Kan hjemmekontor være et alternativ? Anonymkode: 62402...eba Det går kun busser dit, ingen tog/bane/båt. Anonymkode: 188c8...cf8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. september 2020 #4 Del Skrevet 24. september 2020 Folk vil nok neppe samkjøre med deg nå i koronatiden... Om du ikke kan sitte på hjemmekontor, har jeg dessverre ikke noen råd. Kjøpe el-sykkel? To mil går jo som regel fint å sykle, selv på vanlig sykkel. Jeg bor også i Bergen, og vet alt om bakker og regnvær, bare så det er sagt. Jeg syklet to mil til jobben i min forrige jobb. Avhengig av hvor du bor, kan du sykle til bybanen i stedet? Skal den også streike, kanskje? Bor ikke sånn til at jeg kan bruke den, så det aner jeg ikke. Anonymkode: 39218...f14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå