Gjest lindas Skrevet 24. juli 2005 #1 Skrevet 24. juli 2005 tenkt på at jeg har lyst til å ha en profesjonell fotograf i kirken, slik at vi får ordentlige bilder der i fra... andre som skal ha/har hatt???
Blueberry Skrevet 24. juli 2005 #2 Skrevet 24. juli 2005 Skal ha fotografen med oss hele dagen, også i kirken. Men han er søskenbarnet mitt da, så han koster oss ikke så mye. Ikke jobber han som fotograf heller, han bare er det...
Gjest Gjest Skrevet 24. juli 2005 #3 Skrevet 24. juli 2005 Vi skal ha fotograf i kirken, noen vi betaler 1 000,- for, i tillegg til hovedfotograferingen etterpå! Tror det blir kjempebra. Var i en vielse i juni, der de hadde samme fotografen som vi skal ha, og det virket som om han jobbet kjempebra og fikk tatt mange fine bilder! Har veldig lyst til å noen proffe bilder også fra vielsen og ønsket å betale litt ekstra for det!
Glossy Skrevet 24. juli 2005 #4 Skrevet 24. juli 2005 Vi hadde fotograf i kirken. var veldig fornøyd. Han var med meg utenfor kirken før det hele begynte og fikk mange fin bilder der. En typisk ting å glemme
tommeline Skrevet 24. juli 2005 #5 Skrevet 24. juli 2005 Det er ikke så dumt med en egen fotograf. Vi for vår del kommer bare til å få vielsen filmet. Til dere som skal ha fotograf ville jeg avtalt nøye hvor de skal ta bilder og gå og slikt. Det kan være utrolig forstyrrende med en fotograf som skal ha bilde av absolutt alt...
Lia Skrevet 26. juli 2005 #6 Skrevet 26. juli 2005 Vi hadde fotograf i kirken. Hun tok bilder av meg da jeg ankom også. Det var ingen forstyrrelser med fotografen - hun var veldig diskret og fikk tatt masse fine bilder. Men hør gjerne med presten deres om han har innvendinger. Jeg vet at noen prester ikke er så glad for fotografering under selve vielsesritualet.
majan Skrevet 26. juli 2005 #7 Skrevet 26. juli 2005 vi skal ha med to profesjonelle fotografer før, under og etter vielsen + til fotografering etterpå. Dette skal vi betale 5000 kroner for, og da er album med bilder og to cd med 150 bilder på hver cd inkludert.
smilepia Skrevet 27. juli 2005 #8 Skrevet 27. juli 2005 Vår fotograf var med i kirken og tok noen bilder der også. De ble veldig fine - spesiellt fikk han flere bra bilder under ringpåsettelsen, kysset og velsignelsen - som er kjempebra, da de fleste andre bildene fra inne i kirken ble dårlig. Har ikke fått noen bilder fra inngang/utgang da, men vi har jo video fra det, så jeg er godt fornøyd.
linky Skrevet 27. juli 2005 #9 Skrevet 27. juli 2005 Vi hadde også med oss fotograf hele dagen. han kom til frisøren hvor jeg ble pyntet, og fikk tatt masse flotte bilder der. han jobbet godt og fikk tatt masse bilder+ detaljbilder både i kirka, og festen. ja vi fikk alle de bildene vi ønsket oss. hadde aldri fått så mange flotte bilder hadde vi ikke hatt bryllupsfotograf med oss den dagen, så det annbefales
Ugla Skrevet 27. juli 2005 #10 Skrevet 27. juli 2005 Hadde ikke fotograf i kirken, da det ikke er lov å fotografere i den kirken vi giftet oss. Tips: Sjekk om det er forbud mot fotografering i kirken!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå