AnonymBruker Skrevet 23. september 2020 #1 Skrevet 23. september 2020 Noen som har vært borti en av disse? Har selv vært medlem i et par stykker en stund, og må si at jeg synes det er utrolig mye rart der. Anonymkode: b0753...2aa 2
Vikingduden Skrevet 23. september 2020 #2 Skrevet 23. september 2020 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noen som har vært borti en av disse? Har selv vært medlem i et par stykker en stund, og må si at jeg synes det er utrolig mye rart der. Anonymkode: b0753...2aa Haha. Ja vel? Hva skjer i en sånn gruppe? Er det for å bli kjent og slikt?
Måneskinn Skrevet 23. september 2020 #3 Skrevet 23. september 2020 Jeg er medlem i et par stk, syns det er greit å være der jeg. Er ikke så flink til å ta kontakt, men er da mye artige diskusjoner og sånn innimellom vet det er noen som har funnet hverandre der, og det er jo stas 1
remix2020 Skrevet 23. september 2020 #4 Skrevet 23. september 2020 Har sjekket noen av disse ja. Blir stort sett en plass for tøys. Noe debatt og en god del av utenlandske falske profiler. «Singel i Kristiansand» funker👍. Det er ikke en datinggruppe, men en gruppe for single i Kristiansand som ønsker et sosialt nettverk. 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2020 #5 Skrevet 23. september 2020 Vil ikke venner man har på Facebook se at man blir medlem i disse gruppene? Anonymkode: 8789f...0f5 3
AnonymBruker Skrevet 23. september 2020 #6 Skrevet 23. september 2020 33 minutter siden, Måneskinn skrev: Jeg er medlem i et par stk, syns det er greit å være der jeg. Er ikke så flink til å ta kontakt, men er da mye artige diskusjoner og sånn innimellom vet det er noen som har funnet hverandre der, og det er jo stas Absolutt. Det er noen solskinnshistorier der innimellom, så det synes jeg er kjempegøy. Må sies at der litt artige greier der også, men føler at det periodevis drukner i mange andre rariteter. Anonymkode: b0753...2aa
AnonymBruker Skrevet 23. september 2020 #7 Skrevet 23. september 2020 37 minutter siden, Vikingduden skrev: Haha. Ja vel? Hva skjer i en sånn gruppe? Er det for å bli kjent og slikt? Stemmer. Målet er vel at folk skal kunne ha en arena å kommunisere og bli kjent på. Gikk litt tid før jeg oppdaget dem også. Anonymkode: b0753...2aa
AnonymBruker Skrevet 23. september 2020 #8 Skrevet 23. september 2020 28 minutter siden, remix2020 skrev: Har sjekket noen av disse ja. Blir stort sett en plass for tøys. Noe debatt og en god del av utenlandske falske profiler. «Singel i Kristiansand» funker👍. Det er ikke en datinggruppe, men en gruppe for single i Kristiansand som ønsker et sosialt nettverk. Har litt samme opplevelse som deg. Fint å høre at det finnes noen litt mer organiserte grupper også. Anonymkode: b0753...2aa
AnonymBruker Skrevet 23. september 2020 #9 Skrevet 23. september 2020 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vil ikke venner man har på Facebook se at man blir medlem i disse gruppene? Anonymkode: 8789f...0f5 Ikke hvis gruppen er lukket. Venner som eventuelt er medlem der, kan potensielt se det, men de har vel ikke noe interesse av å henge seg opp i slikt. Uansett kan jeg vel ikke helt se hva som er galt med å ville finne den rette. Anonymkode: b0753...2aa
norw Skrevet 24. september 2020 #10 Skrevet 24. september 2020 Genialt konsept, men for høy alder på mange og generelt dårlig utvalg. Synd at singelgruppene ikke fungerer bedre.
AnonymBruker Skrevet 24. september 2020 #11 Skrevet 24. september 2020 De jeg har prøvd var helt ubrukelige. Tror det blir for lite utvalg av single til at det blir mulig å møte noen man passer med, Og det var mange raringer og sære folk der inne. I tillegg var det mange som hver dag la ut hva de spiste til middag og det ble vedig kjedelig å lese om i lengden. "Idag ble det kjøttkaker " Nei og nei så spennede å høre om du! Anonymkode: 6b12e...475 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå