Gå til innhold

Dårlig stemning etter uheldig vits


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I helga var vi samlet en liten gjeng, og av en eller annen grunn begynte noen å fortelle Alle barna-vitser. Omsider ble følgende fortalt: 

Alle barna drakk en sixpack unntatt Lasse, for han drakk en hel kasse. Umiddelbart, og uten å tenke meg om, så høynet jeg med:

Alle barna drakk en sixpack, unntatt Kalle, for han drakk forsynemeg en hel palle.

Men det jeg ikke tenkte på, var at faren til den ene venninna mi, døde for rundt 10 år siden, og selv om han het Karl så ble han kalt Kalle, og han hadde et stort alkoholproblem etter at han ble skilt, var full stort sett hver dag og døde til slutt i en ulykke da han var overstadig beruset.

PS! Han het ikke faktisk Karl/Kalle, har endret det litt, men det blir omtrent det samme med det ekte navnet.

Men poenget er nå at det ble stille da jeg sa dette, og så skjønte jeg sammenhengen og ba om unnskyldning, men kanskje det var litt flirende stemning om dere skjønner. Og i ettertid har jeg sender en «kald» holdning fra henne.

Noe mer jeg kan gjøre her? Var det egentlig så fælt? Det var jo ikke med vilje.

Anonymkode: 5f8a8...e98

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde jeg vært deg, hadde jeg bedt om unnskyldning på tomannshånd. Du kan enten ringe henne eller ta kontakt og spørre om dere kan møtes. Det hjelper nok ikke så mye at det ikke var med vilje, og hvordan skal hun egentlig vite det? Virker som det er veldig åpenbart at hun ble lei seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...