Gå til innhold

Er på dag 12 uten Snus !!


Kåni

Anbefalte innlegg

Noe i samme situasjon som holder på å slutte ? Ja har jo slutta da selvsagt . men alle som har slutta en gang vet at det som er vanskelig er å ikke begynne igjen . Litt nikotintyggis bruker jeg , men vet det egentlig bare er dumt . Noen i samme situasjon her ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Flink du har vært!😃 
Har aldri snuset, men holder på å gå ned i vekt. Og det å ikke spise noen form for sukker (min avhengighet), er fortsatt vanskelig etter flere måneder. Bare det å kaste en plate vaffel er vanskelig. 
Ønsker deg lykke til og håper du klarer å motstå for alltid😃 

Anonymkode: 9be5b...42e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer 😊 12 dager er en bra start. Selv sluttet jeg med snus når jeg ble gravid for et drøyt år siden. Hadde da brukt snus/røyket av og på i 14 år. Det var ikke bare lett. Brukte litt e sigg i noen uker med veldig svak nikotin. Utrolig deilig å bli kvitt uvanen i hvertfall. Får en sjelden gang et lite stikk hvor jeg savner det litt men det går fort over 😊

Lykke til 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.9.2020 den 23.41, myMa skrev:

Gratulerer 😊 12 dager er en bra start. Selv sluttet jeg med snus når jeg ble gravid for et drøyt år siden. Hadde da brukt snus/røyket av og på i 14 år. Det var ikke bare lett. Brukte litt e sigg i noen uker med veldig svak nikotin. Utrolig deilig å bli kvitt uvanen i hvertfall. Får en sjelden gang et lite stikk hvor jeg savner det litt men det går fort over 😊

Lykke til 😊

Takk det går fortsatt bra her så satser på at det er over nå ... mye sitter i hode . jeg sider mer og har vondt i tennene . er vel sånn at snusen har bedøvd munnen før ?? hehe . du har vært superflink du da 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Kåni skrev:

Takk det går fortsatt bra her så satser på at det er over nå ... mye sitter i hode . jeg sider mer og har vondt i tennene . er vel sånn at snusen har bedøvd munnen før ?? hehe . du har vært superflink du da 

 

Spiser mer ... mente jeg 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har vært uten snus i over 2 år. De første ukene var grusomme, jeg hadde voldsomme abstinenser både fysisk og psykisk, men jeg var fast bestemt på at jeg skulle slutte. Vanskelig i et miljø hvor snusing er normalt og man ser folk som snuser nesten hver dag, men det gikk helt fint og den dag i dag savner jeg ikke å snuse. Jeg hadde mange motivasjonsfaktorer og grunner til å slutte, og jeg holdt fast med dem hver eneste dag. Du klarer det om du virkelig vil! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah takk ! Vært superflink du da 😀👍🏼 Jeg skal greie det jeg også ! Ikke hatt en sprekk 👏🏻 Og nærmer seg 3 uker nå . Kjenner på suget enda , men gir seg fort da ... er jo sykt å snuse egentlig .. gjort i 10 år nå er det SLUTT ja . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Kåni skrev:

Ah takk ! Vært superflink du da 😀👍🏼 Jeg skal greie det jeg også ! Ikke hatt en sprekk 👏🏻 Og nærmer seg 3 uker nå . Kjenner på suget enda , men gir seg fort da ... er jo sykt å snuse egentlig .. gjort i 10 år nå er det SLUTT ja . 

Det nærmer seg 3 uker!? Det er jo kjempe bra! Det her fikser du lett. Når du har kommet så langt er det ingen vei tilbake. Du har jo ikke gått flere uker uten snus for så å sprekke, har du vel? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har vært 7 mnd uten snus hittil etter 8 år med konstant snusing! Kjempetøft i starten, men nå går hverdagen som vanlig.

Dette klarer du!😁 Ikke la deg lure av psyken, du trenger ikke nikotin for å være lykkelig 

Anonymkode: dc9c1...7e8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart to år uten snus her! Jeg hadde ofte snussug for inntil bare noen måneder siden, men nå har det gitt seg helt. Har egentlig aldri syntes at sluttingen har vært jævlig.

Anonymkode: 63d70...4e6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! Drøyt 2 år uten snus her, og det er fremdeles situasjoner hvor jeg kjenner suget skikkelig - spesielt etter å ha spist mat. Samtidig er det mye vanen av å ha noe oppunder leppa. Legg en pastill eller en tyggis der, så glemmer du etter hvert at det egentlig er nikotinen du vil ha.

Anonymkode: b0b64...88d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gratulerer! Drøyt 2 år uten snus her, og det er fremdeles situasjoner hvor jeg kjenner suget skikkelig - spesielt etter å ha spist mat. Samtidig er det mye vanen av å ha noe oppunder leppa. Legg en pastill eller en tyggis der, så glemmer du etter hvert at det egentlig er nikotinen du vil ha.

Anonymkode: b0b64...88d

Åh hjelp kjenner du det 2 år etter? Ja ja ser den ... Går bra her syntes jeg .. etter mat er verst ! Også var det lettere å stoppe å spise før gitt 🤣🤣 ingen godsnus i vente gitt 🤪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Snart to år uten snus her! Jeg hadde ofte snussug for inntil bare noen måneder siden, men nå har det gitt seg helt. Har egentlig aldri syntes at sluttingen har vært jævlig.

Anonymkode: 63d70...4e6

Godt å høre at gir seg helt kan skje ! Er jo galskap å putte snus oppi leppa konstant som jeg gjorde ! Godt når hode endelig skjønner det 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 7 mnd uten nicotin, savner deg ikke. 

Etter mange forsøk må jeg si til deg, at første ukene er hardest. Du kan komme til å gå på en virkelig smell hvis du har snusa mye. Smell i form av at du blir dårlig, ikke får sove, angst.. 🤣

Men helt ærlig. Gratulerer, du er på vei! Men husk at du må slutte med tyggisen også. Hold ut, ikke ta "bare en" .. 

Anonymkode: 14673...669

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er 7 mnd uten nicotin, savner deg ikke. 

Etter mange forsøk må jeg si til deg, at første ukene er hardest. Du kan komme til å gå på en virkelig smell hvis du har snusa mye. Smell i form av at du blir dårlig, ikke får sove, angst.. 🤣

Men helt ærlig. Gratulerer, du er på vei! Men husk at du må slutte med tyggisen også. Hold ut, ikke ta "bare en" .. 

Anonymkode: 14673...669

Takk ! Og ja må slutte med tyggisen også ! Skal ikke kjøpe ny pakke av den 👍🏼 Takk for påminnelsen der 😀👏🏻💪🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stå på! Vært der selv MANGE ganger og det kan vøre hardt. Men verdt det in the end ;) 

Anonymkode: e8e31...31a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!! 😃

Er det fysiske suget mindre nå? Jeg har aldri snust selv, men mannen sluttet for noen år siden. Han var rimelig gretten den første uka, men så gikk det seg til. 

Anonymkode: 220fa...174

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...