Gå til innhold

Den O'store tempetråden

Amatariel

Anbefalte innlegg

4 hours ago, Minni29 said:

Jeg hadde ultralydtime i uke 8, begynte å blø samme dag jeg hadde timen. Fikk ikke avlyst timen, så valgte å dra uansett. Men jeg viste at det ikke gikk, men gud kor vondt det var å få det bekreftet.

Utrolig rart å ufølsomt av din gynekolog å si noe slikt. Om jeg blir gravid igjen så kommer jeg til å bestille time i uke 7-8 igjen. Det er betryggende å vite at alt står bra til. 

Jeg hadde faktisk sterke eggløsnings smerter/smerter i eggstokkene nesten hver dag fra eggløsning og frem til mens både første og andre måned etter siste aborten. Tredje runden nå så har jeg hatt litt smerter rundt eggløsning og litt i dag etter temp drop. Tror kroppen min først har kommet seg i pp3 etter aborten, mulig din også er i ubalanse? 

Uff så trist :( Må ha vært veldig vanskelig, og man har jo uansett håp. Men kanskje fint å få det bekreftet, så man ikke sitter hjemme og håper på det beste i mange dager..

kroppen min er helt i ubalanse fremdeles ja, leste liksom om alle som ble gravide første syklus etter ma/sa, så hadde håpet at det skulle gjelde oss også, men har ikke fått begynt prøvingen igjen siden kroppen tuller sånn 🥴

Er du pp3 nå? Krysser fingrene for deg 🤞🏻

Anonymkode: 6ab93...9f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Uff så trist :( Må ha vært veldig vanskelig, og man har jo uansett håp. Men kanskje fint å få det bekreftet, så man ikke sitter hjemme og håper på det beste i mange dager..

kroppen min er helt i ubalanse fremdeles ja, leste liksom om alle som ble gravide første syklus etter ma/sa, så hadde håpet at det skulle gjelde oss også, men har ikke fått begynt prøvingen igjen siden kroppen tuller sånn 🥴

Er du pp3 nå? Krysser fingrene for deg 🤞🏻

Pp3 etter siste abort, men om jeg regner fra før begge abortene så er jeg i pp8 nå og det blir pp9 når mensen kommer. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Ting er ikke helt på plass etter MA enda (oktober)... dette er andre syklus etter, og jeg blir ikke helt klok på det her.

Hadde sterke el tester dag 16 og 17, men ikke helt positive, men så gikk tempen opp nok til at ff satte el. Så gikk tempen ned igjen og jeg fikk veldig sterk el test 22, og så har tempen steget igjen. Så jeg tenker at el må jo ha vært 23?  (Markert grønt ved el testene slik at det er lettere å se)

Nesten redd for å bli gravid igjen nå, for måneden jeg ble gravid så var det sen eggløsning og mye tull, så tenker det var dårlig egg.. mistet i uke 10, men fostersekken stoppet å vokse i uke 7 og var en blighted ovum. Så redd for at samme skal skje igjen...:(

1091028701_Screenshot_20221129-115213_FFApp.thumb.jpg.b5bf07660c621e9e94888da767446112.jpg

Jeg ville nok også tippe eggløsning 23. grafen set også fin ut ift tempeøkning.

uff, det virker så fælt med ma og sa😢

har bare hatt kjemisk, så aner ikke hvor fælt det er😔

og skuffelser for at det ikke klaffet. Som i dag, er bare pp2, men det er så jævelig kjipt når man tror at det går…3F2E0A0F-B9CC-475D-994C-FCCB1192083B.thumb.jpeg.6aa5dd08ab64838d657c79f0458f5533.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tempen i dag var ikke som forventet. Aldri hatt en basaltemp på over 37, så tenker det må være en feil måling. For lite søvn før jeg tempet eller stress?

Ut ifra tidligere sykluser kommer tempen til å gå ned fra i morgen, å med 2 rare temp målinger på rad er jeg spent på utfallet i morgen 🤔

Screenshot_20221130_105137_FF App.jpg

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 27.11.2022 den 19.00):

Jeg har ikke vært så veldig aktiv her, men etter over 2 år med prøving sitter jeg her med en positiv test ❤️ og må bare dele det med noen. Vi hadde bestemt oss for å gi opp prøvinga om det ikke gikk før nyttår, og på nest siste pp gikk det altså endelig :o :D❤️  

Anonymkode: 88eb0...4af

Gratulerer! Koselig med gladnyheter 😊 Det var faktisk på vår nest siste syklus også som prøvere at spiren satt her. Så godt at kroppen stiller opp når man virkelig trenger det! 

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minni29 skrev (På 30.11.2022 den 10.58):

Tempen i dag var ikke som forventet. Aldri hatt en basaltemp på over 37, så tenker det må være en feil måling. For lite søvn før jeg tempet eller stress?

Ut ifra tidligere sykluser kommer tempen til å gå ned fra i morgen, å med 2 rare temp målinger på rad er jeg spent på utfallet i morgen 🤔

Screenshot_20221130_105137_FF App.jpg

Wow! Så spennende! Hvordan har det gått? Kanskje det var festedipp og graviditet med så høy temp?

Men, ja, det kan jo også være andre grunner til høy temp🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Amatariel skrev (18 timer siden):

Så gøy å se deg igjen Amatariel! Har savnet deg litt! For du var så stor hjelper når jeg prøvde på baby nr 2 for akuratt 2 år siden❤️
Men jeg tempet bare den mnd jeg ble gravid, desember 2020, så jeg håper virkelig at jeg får positiv test på juleaften 2022, som jeg fikk i 2020😆

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møysa skrev (5 minutter siden):

Wow! Så spennende! Hvordan har det gått? Kanskje det var festedipp og graviditet med så høy temp?

Men, ja, det kan jo også være andre grunner til høy temp🤔

Vell tempen forble høy, å fikk innfall på kvelden om å ta en test fordi puppene var så vonde at jeg ikke kunne gå med bh. Den tesen var nesten usynlig men æ så nokka. Ny test 12dpo kom det en litt synligere strek. Å æ i dag syns æ testen er svakere, å ømmheten i puppene er helt bort... så mulig det blir kjemisk. Begge gangene æ har mista så har første tegnet vært at ømhet blir helt bort... å testene jeg har brukt fanger opp 10hcg så burde blitt sterkere ikke svakere.

Screenshot_20221202_084754_FF App.jpg

Screenshot_20221202_084648_FF App.jpg

20221202_063101.jpg

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minni29 skrev (41 minutter siden):

Vell tempen forble høy, å fikk innfall på kvelden om å ta en test fordi puppene var så vonde at jeg ikke kunne gå med bh. Den tesen var nesten usynlig men æ så nokka. Ny test 12dpo kom det en litt synligere strek. Å æ i dag syns æ testen er svakere, å ømmheten i puppene er helt bort... så mulig det blir kjemisk. Begge gangene æ har mista så har første tegnet vært at ømhet blir helt bort... å testene jeg har brukt fanger opp 10hcg så burde blitt sterkere ikke svakere.

20221202_063101.jpg

For meg så ser den like tydelig ut i dag! Håper dere lykkes ☺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann1234 skrev (6 timer siden):

For meg så ser den like tydelig ut i dag! Håper dere lykkes ☺

Ja krysser fingrene,  men tørs nesten ikke å glede seg enda . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minni29 skrev (10 timer siden):

20221202_063101.jpg

Nei så spennende! Har du bilde av testene? Er det det bilde jeg ikke klarer å se?🤔 Da var det kanskje festedipp da? 
kan jo hende at det blir kjemisk, men husk at hcg pleier å dobles etter 48 timer. Så streken skal i utgangspunktet bli mørkere etter 48 timer. Og hvis urinen er litt mer utvannet den andre gangen så kan det gi lysere strek. 
Men å miste ømheten skjønner jeg godt at er et tegn du bekymrer deg for❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møysa skrev (5 minutter siden):

Nei så spennende! Har du bilde av testene? Er det det bilde jeg ikke klarer å se?🤔 Da var det kanskje festedipp da? 
kan jo hende at det blir kjemisk, men husk at hcg pleier å dobles etter 48 timer. Så streken skal i utgangspunktet bli mørkere etter 48 timer. Og hvis urinen er litt mer utvannet den andre gangen så kan det gi lysere strek. 
Men å miste ømheten skjønner jeg godt at er et tegn du bekymrer deg for❤️

Venter på at de neste dagene skal fly avgårde sånn at jeg kan få bekreftet en graviditet eller ikke. Vi er jo under Behandling for fertilitetsproblemer, å har min første time på sykehuset kommende tirsdag. Der skal de ta blodprøver og en gynekologisk undersøkelse.  Håper jeg ikke har mistet innen da(om jeg er gravid), å at de kanskje kan se på undersøkelsene hvorfor mine tidligere svangerskap og kanskje dette ender I abort. 🫠

Men om jeg er gravid så er ikke min graf på fertilityfriend veldig normal😅 har leita overalt å finner ikke en eneste en som har implatasjonsdipp så seint som 10dpo. Mulig ff har feilberegnet eggløsning? 

Legger ved testbildene på nytt 😊

20221202_063101.jpg

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 12/2/2022 at 12:19 PM, Minni29 said:

Venter på at de neste dagene skal fly avgårde sånn at jeg kan få bekreftet en graviditet eller ikke. Vi er jo under Behandling for fertilitetsproblemer, å har min første time på sykehuset kommende tirsdag. Der skal de ta blodprøver og en gynekologisk undersøkelse.  Håper jeg ikke har mistet innen da(om jeg er gravid), å at de kanskje kan se på undersøkelsene hvorfor mine tidligere svangerskap og kanskje dette ender I abort. 🫠

Men om jeg er gravid så er ikke min graf på fertilityfriend veldig normal😅 har leita overalt å finner ikke en eneste en som har implatasjonsdipp så seint som 10dpo. Mulig ff har feilberegnet eggløsning? 

Legger ved testbildene på nytt 😊

20221202_063101.jpg

De to første hat klart blitt sterkere! Og tredje er ji med en annen type test, så det trenger nødvendigvis ikke å bety noe. Gratulerer med positiv test hvert fall, og krysser fingrene masse masse for at det går veien 💕

Og lykke til på timen på tirsdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir fremdeles ikke klok denne måneden 🤪 Hver gang tempen synker så får jeg sterk el test (men ikke super positivt, vanligvis får jeg en strek som er opp til tre ganger sterkere enn kontroll streken, men denne måneden har den holdt seg rundt samme styrke, men har også et nytt merke), så går tempen opp de neste dagene igjen og lh synker igjen..

Men tempen er hvert fall høyere generelt nå, så ganske sikker på at el har vært i det minste, enten 23 eller 18...får se når tr kommer.

1310393650_Screenshot_20221204-082818_FFApp.thumb.jpg.a6d110eb134c9bb933e784faeea289b8.jpg

Har lagt ved graf fra tidligere syklus, så fin graf pleier jeg vanligvis å ha (brukte annen termometer, så derfor så høy temp)

589938175_Screenshot_20221204-083016_FFApp.thumb.jpg.b161e75860d498ff91ca3191df05e864.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

De to første hat klart blitt sterkere! Og tredje er ji med en annen type test, så det trenger nødvendigvis ikke å bety noe. Gratulerer med positiv test hvert fall, og krysser fingrene masse masse for at det går veien 💕

Og lykke til på timen på tirsdag!

Ja takk, er veldig spent. Fikk 1-2 uker på clearblue ukeindikator I går, så håper den her sitt. Hadde svakere tester ved forje abort, så har fått opp håpet litt nå. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Minni29 said:

Ja takk, er veldig spent. Fikk 1-2 uker på clearblue ukeindikator I går, så håper den her sitt. Hadde svakere tester ved forje abort, så har fått opp håpet litt nå. 

Håper veldig for deg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg blir fremdeles ikke klok denne måneden 🤪 Hver gang tempen synker så får jeg sterk el test (men ikke super positivt, vanligvis får jeg en strek som er opp til tre ganger sterkere enn kontroll streken, men denne måneden har den holdt seg rundt samme styrke, men har også et nytt merke), så går tempen opp de neste dagene igjen og lh synker igjen..

Men tempen er hvert fall høyere generelt nå, så ganske sikker på at el har vært i det minste, enten 23 eller 18...får se når tr kommer.

1310393650_Screenshot_20221204-082818_FFApp.thumb.jpg.a6d110eb134c9bb933e784faeea289b8.jpg

Har lagt ved graf fra tidligere syklus, så fin graf pleier jeg vanligvis å ha (brukte annen termometer, så derfor så høy temp)

589938175_Screenshot_20221204-083016_FFApp.thumb.jpg.b161e75860d498ff91ca3191df05e864.jpg

Veldig rar graf ja, kanskje dette er en trifasik kurve? Spent på hva som skjer om noen dager! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Kan være litt spennende med slike dipper... 🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 12/5/2022 at 4:32 AM, Amatariel said:

Kan være litt spennende med slike dipper... 🤞

Jo men jeg er litt usikker på om jeg faktisk har hatt eggløsning eller ikke...temp sunket igjen i dag, så håper det er mensen på vei så jeg kan starte en ny, forhåpentligvis mer stabil, syklus 😩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 12/4/2022 at 8:40 AM, Minni29 said:

Hvordan går det??❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...