AnonymBruker Skrevet 23. september 2020 #1 Skrevet 23. september 2020 Jeg klarer ikke ta steget med å gå til legen for henvisning til psykolog. Det er en frykt som stopper meg. Jeg er redd for å ikke bli trodd, eller at noen kan hjelpe. Har finnet ut at jeg har vokst opp med narsissist. Plutselig gikk det opp for meg, at det ikke var en sund oppvekst, som det så ut som på utsiden. Jeg har vært hjernevasket. Trenger hjelp til å bearbeide ting. Men jeg får angst og frykt for å bestille time til dette. Klarer ikke. Kan jeg ta e konsultasjon istedenfor? Det er lettere. Skrive hva problemet er og at jeg trenger psykolog? Jeg har frykt for dette. Anonymkode: 0cf77...914
AnonymBruker Skrevet 23. september 2020 #2 Skrevet 23. september 2020 Hei. Hvis legen din kjenner deg fra før kan det nok være en mulighet. Og hvis det hjelper deg ville jeg så absolutt forsøkt. Så er det opp til legen om han føler at det er viktig med et møte, videomøte eller samtale muntlig eller skriftlig videre. Men jeg tror det er veldig viktig at du får hjelp. Anonymkode: 04e7f...21a
AnonymBruker Skrevet 23. september 2020 #3 Skrevet 23. september 2020 Hei! På hjemmesiden til min lege kan jeg bestille time eller sende SMS med spørsmål- som da ofte ender med at legen setter meg opp på time. Jeg kan også velge om jeg vil møte opp/ha video. Gjør det som er best for deg, kan være lettere å sende Sms. Husk også at legen din er der for å hjelpe deg! Anonymkode: ec93c...5ab
AnonymBruker Skrevet 23. september 2020 #4 Skrevet 23. september 2020 Hvordan skal jeg formulere dette da? Jeg vet det er narsissist jeg har vokst opp med, men jeg er ikke utdannet til å gi diagnose. Men jeg føler jeg må skrive narsissist for å bli forstått. Vet leger hva narsissist er? Kan jeg skrive narsissist? Jeg har gråt masse i 2 uker, ser på filmer på youtube om narsissisme og gråter. Fordi jeg kjenner meg igjen. Alle rundt meg er forsatt hjernevasket, føler meg utrolig alene med denne oppdagelsen. Ts Anonymkode: 0cf77...914
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå