Gå til innhold

Sint og paranoid


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har mye sinne inni meg. Føler jeg kan eksplodere på hvem som helt og det var like før nå, men klarte å holde meg sånn passe rolig.

Det som skjedde var at jeg parkerte med EasyPark i er område med kamera aktivering. Kamera registrerer når du kjører inn og ut. Man kan ikke avslutte parkeringen i appen. Man kan ikke se prisen heller. 10 min etter jeg har kjørt fra parkeringen ser jeg på appen at den ikke har registrert at jeg kjørte fra parkeringen. «Typisk! De jævla blodsugerne skal bare ha penger men om jeg betaler for mye er ikke så jævla nøye liksom» tenker jeg. Ringer parkeringsselskapet og beskylder dem for å lure folk og de avslutter parkeringen. De sa de hadde problemer med kamera... 

Føler alle selskaper og bedrifter er ute etter penga mine og jeg stoler faen ikke på dem. De hadde solgt barn om de slapp unna med det.

Jeg var så jævlig rasende, men roer meg ned nå. Jeg vil ikke være sånn her. Akkurat som fattern, faen. Redd for at jeg kommer til å slå ned noen til slutt om jeg ikke blir kvitt sinnet mitt. Hva kan jeg gjøre?

 

 

Anonymkode: 1658b...d62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...