Gå til innhold

sko og madrass

Fremhevede innlegg

Skrevet

jeg har fått beskjed fra ortoped om å kjøpe sko med stiv såle. men vet ingenting om hva slags merke jeg bør satse på🧐noen ideer?

og pga heftige ryggsmerter tenker jeg å kjøpe ny madrass. har noe jensen i dag; den er gammel. dere med smerter i korsrygg; hva fungerer best å ligge på? har mest smerter om natten

Anonymkode: 2b519...312

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå til en ortopedisk klinikk og kjøp sko der? Drevelin f.eks?

Anonymkode: 8258b...e60

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Gå til en ortopedisk klinikk og kjøp sko der? Drevelin f.eks?

drevlin er et godt forslag; takk☺️har litt for mye problemer med beina til å gå i sportsforretning. eller gud forby; en vanlig skobutikk😂

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

drevlin er et godt forslag; takk☺️har litt for mye problemer med beina til å gå i sportsforretning. eller gud forby; en vanlig skobutikk😂

Bare hyggelig! Hør med ortopeden din om det er noe du kan få dekket av nav! Da får du både sko og fotsenger (formstøpte såler) dekket minus en egenandel, 450kr per par med fotsenger og 660kr per par sko tror jeg det er. Jeg får to par sko og et par fotsenger i året, det første året kunne jeg velge fire par sko.

Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bare hyggelig! Hør med ortopeden din om det er noe du kan få dekket av nav! Da får du både sko og fotsenger (formstøpte såler) dekket minus en egenandel, 450kr per par med fotsenger og 660kr per par sko tror jeg det er. Jeg får to par sko og et par fotsenger i året, det første året kunne jeg velge fire par sko.

jeg har fotsenger, men visste ikke at jeg kunne få tilskudd til sko😮må ortopeden sende søknad til nav?

så bra å få tips av deg💜

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...