AnonymBruker Skrevet 23. september 2020 #1 Skrevet 23. september 2020 Er veldig betatt av en mann som er gjensidig tiltrukket av meg. Men en uvane jeg har er at hver gang han ser meg inn i øynene og smiler så ser jeg fort ned i bakken. Hver eneste gang. Det er nærmest en ustoppelig reaksjon. Kan han tolke det som at jeg ikke er interessert? Jeg blir bare så sjenert rundt han, og jeg beundrer han veldig mye så føler meg ikke "verdig" til å se han inn i øynene, hvis det gir mening? Det skal sies at jeg alltid smiler tilbake da før jeg slår blikket ned i bakken. Men jeg vet ikke om det er nok. Kan han misforstå det? Hvordan kan jeg kvinne meg opp og se han inn i øynene tilbake og være enda mer tydelig på at jeg vil ha han? Anonymkode: 8f942...96a 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2020 #2 Skrevet 23. september 2020 Er nok ingen oppskrift, du får bare tvinge deg selv til å holde blikket når du merker du er i ferd med å se ned. Selv er jeg helt motsatt med han jeg liker, står bare å ser han inn i øynene og resten av verden forsvinner 😅 Anonymkode: 953a6...7b3 1
MarieLo Skrevet 23. september 2020 #3 Skrevet 23. september 2020 Hva/hvem er grunnen, til at du ikke føler deg "verdig"?
AnonymBruker Skrevet 23. september 2020 #4 Skrevet 23. september 2020 Mann her. Jeg har vært veldig sjenert, og hatt problemer med blikkontakt. Fikk et tips for mange år siden, om å fokusere på ett øye hos den andre. For min del har det virket. Jeg unngår at blikket begynner å flakke mellom høyre og venstre, og det avleder tanker og selvbevissthet. Anonymkode: 5e460...499 1
Gjest vanSteike Skrevet 23. september 2020 #5 Skrevet 23. september 2020 Begynn treningen med å fokusere på området mellom øynene, Selvsagt forutsatt at dere ikke står kloss inntil hverandre, da ser det bare ut som øynene dine går i kryss...
AnonymBruker Skrevet 23. september 2020 #6 Skrevet 23. september 2020 13 hours ago, AnonymBruker said: Mann her. Jeg har vært veldig sjenert, og hatt problemer med blikkontakt. Fikk et tips for mange år siden, om å fokusere på ett øye hos den andre. For min del har det virket. Jeg unngår at blikket begynner å flakke mellom høyre og venstre, og det avleder tanker og selvbevissthet. Anonymkode: 5e460...499 Enda bedre tips: fokuser omtrent midt på neseryggen. Da ser du øynene, men ikke direkte inn i ett av dem. Det blir direkte, men ikke fullt så påtrengende som å fokusere på ett av dem. Anonymkode: 7428b...19e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå