Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg forventer hverken samfunnsansvar eller at det tas hensyn til andre enn seg selv når jeg leser ''influenser''. Dessuten så lever de av å lage skandaler og fiske klikk på diverse sosiale medier. Barnslig og kjedelig egentlig.

• Liker 2
Skrevet

når jeg leser "influenser" så er det første ordet jeg tenker på hjernedød.

obs, nå var jeg litt frekk men det får stå sin prøve

• Liker 4
Skrevet

Jeg synes også ordet "dugnad" er oppbrukt og misbrukt i løpet av disse tiltakene. Det er alt annet enn dugnad, det som foregår. Jeg driter ikke i reglene, men noe dugnad er det ikke. 

• Liker 3
Skrevet

Senneset tar en Mads Hansen og leker influensa-politi. Tenk om alle kunne bare overse influensere uansett hva de foretar seg. 

• Liker 1
Skrevet

Artig at Ingeborg går i bresjen for angiveriet som myndighetene har lagt opp til. Snart blir det "vaksinedugnad", og kjenner vi Ingeborg rett kommer hun nok på banen da også.

De tok forresten ordet "dugnad" i bruk fordi det er et ord vi allerede har et forhold og knytter visse assosiasjoner til. Lettere å få folk til å adlyde da. De har brukt et lignende ord på Svensk men jeg husker ikke hva det var nå.

• Liker 1
Gjest In absentia
Skrevet

Influencere lever av å få oss til å kjøpe og forbruke ting vi ikke trenger. Hva annet kan man forvente?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...