AnonymBruker Skrevet 22. september 2020 #1 Skrevet 22. september 2020 Jeg har nå vært singel i 1 1/2 år. Er alenemor på snart 30 år. Sliter sånn med selvbildet mitt. Så tenkte å spørre her om tips. Ikke vært singel som mor før og sliter med sex. Føler at mammakroppen ødelegger for meg der. Har litt hengemage, strekkmerker og brystene er havarert 😶🤭 Bryr menn seg om det egentlig? Hva kan jeg gjøre for å bedre selvtilliten min? Å gå ned i vekt har jeg gjort, men henge puppene og hengemagen er for å bli 🤭 det går ikke ant å trene bort. Var så mye enklere før da jeg var 20 år og ikke trengte å bekymre meg om dette 😶 Anonymkode: b8763...729
AnonymBruker Skrevet 23. september 2020 #2 Skrevet 23. september 2020 Menn liker det visuelle så ja det kan være et problem. Begynn å spare til operasjon Anonymkode: 8bb1d...b51
AnonymBruker Skrevet 23. september 2020 #3 Skrevet 23. september 2020 56 minutter siden, AnonymBruker said: Menn liker det visuelle så ja det kan være et problem. Begynn å spare til operasjon Anonymkode: 8bb1d...b51 😳 Anonymkode: 1772e...50e 3
Jentadi Skrevet 23. september 2020 #4 Skrevet 23. september 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har nå vært singel i 1 1/2 år. Er alenemor på snart 30 år. Sliter sånn med selvbildet mitt. Så tenkte å spørre her om tips. Ikke vært singel som mor før og sliter med sex. Føler at mammakroppen ødelegger for meg der. Har litt hengemage, strekkmerker og brystene er havarert 😶🤭 Bryr menn seg om det egentlig? Hva kan jeg gjøre for å bedre selvtilliten min? Å gå ned i vekt har jeg gjort, men henge puppene og hengemagen er for å bli 🤭 det går ikke ant å trene bort. Var så mye enklere før da jeg var 20 år og ikke trengte å bekymre meg om dette 😶 Anonymkode: b8763...729 Finn en mann som liker deg for den du er. (Og menn er langt mindre kresne enn du tror). Hiv deg uti det, og ha det gøy😊. Lykke til! 2
AnonymBruker Skrevet 23. september 2020 #5 Skrevet 23. september 2020 Ville jobbet med selvtilliten før du begynner å date. Du må være trygg på deg selv om at du er god nok, fin nok og bra nok. Det spiller ingen rolle hva andre syntes, du må være glad i deg selv først. Når du har blitt det, kan du starte å date. Anonymkode: 0259d...d31 4
Jdz Skrevet 23. september 2020 #6 Skrevet 23. september 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Menn liker det visuelle så ja det kan være et problem. Begynn å spare til operasjon Anonymkode: 8bb1d...b51 Dust. Jeg er mann. Kunne ikke brydd meg mindre om strekkmerker og hengepupper. For meg har det mer å si at en partner faktisk prøver å være aktiv heller enn å tilbringe all tid i sofaen foran TV-en. Dobbel bonus, dette hjelper også på selvtilliten 6
AnonymBruker Skrevet 23. september 2020 #7 Skrevet 23. september 2020 Finn ut forskjellen på selvtillit og selvfølelse først. Det høres ut som du knytter din verdi til utseendet ditt, og dermed ilegger utseendet for mye vekt. Tenk litt over språket du bruker om deg selv også; brystene dine er ikke havarert! De kan lage melk til enda mange babyer, så de fungerer nøyaktig som de skal. Alle mødres bryster henger litt sammenlignet med før de ble mødre. Det kommer av at brystene vokser i graviditeten og blir tyngre. Men havarert er de altså ikke. Folk tiltrekkes av mennesker som får dem til å føle seg vel. Vær tro mot deg selv og dine verdier, og forhold deg til folk som får DEG til å føle deg vel. Hvis du er ute etter kun sex, så er du jo slett ikke alene i den båten. Flørt og vær tydelig på intensjonen, og ha det gøy (og trygt). Men, om du finner ut at du har lav selvfølelse, er det nok ikke noe lurt å lete etter løse forbindelser kun for sex. Da blir man utrolig fort usikker igjen på sin verdi. Anonymkode: 391e9...7bd 3
AnonymBruker Skrevet 23. september 2020 #8 Skrevet 23. september 2020 2 hours ago, Jentadi said: Finn en mann som liker deg for den du er. (Og menn er langt mindre kresne enn du tror). Hiv deg uti det, og ha det gøy😊. Lykke til! Dette stemmer bra. Menn er visuelle men det betyr ikke at de er kresne. Hvis du skal ha en mann som tikker alle standardboksene for kjekk så må du kanskje være perfekt selv, men med mindre det er tilfelle har du ingen grunn til bekymring. Anonymkode: f94bf...8e6
Karoline85 Skrevet 23. september 2020 #9 Skrevet 23. september 2020 Bruk masse tid på en person som aldri har brydd seg om andre enn seg selv og snakk mest med den personen. En som aldri har ønsket at du skal føle deg vel eller være glad i deg selv. En som heller blir mer glad jo verre andre føler seg, som vil alltid prøve å få andre til føle seg verre siden det alltid bare tenkes på seg selv. Da vil du få en god selvfølelse og selvtillit. 1
Gjest TheCatLady Skrevet 23. september 2020 #10 Skrevet 23. september 2020 Det er lett å tillegge utseendet veldig mye vekt, og jeg har også hatt lignende tanker om min kropp. Jeg har ikke født, men kroppen eldes jo. Men prøver å lande på det at jeg må godta at kroppen ser ut som den gjør og at den forandrer seg. Utseendet betyr selfølgelig litt, men at kroppen din ikke er perfekt etter fødsel er bare å forvente. Det betyr jo ikke at du ikke er fin nå. Jeg tror heller ikke at mange menn er så kresne og pirkete. Noen er det jo, men opplever vel at voksne menn har et litt annet fokus og ser ikke alle de tingene som vi ser.
AnonymBruker Skrevet 23. september 2020 #11 Skrevet 23. september 2020 Ingenting av det du sier om utseende ditt er noe problem. Det er en større utfordring at du har barn. Anonymkode: cb9a6...1b7
AnonymBruker Skrevet 23. september 2020 #13 Skrevet 23. september 2020 Menn er dessverre svært kravstore til kropp og legger enormt press på at vi skal være så barbie dukke som det går an. Jeg tør heller ikke å date pga hvordan menn tenker og er. Samtidig så føler jeg ikke at jeg er stygg eller noe fordi de fleste menn er jo helt plain average så det blir mer at average joe skal ha en prinsesse og det er litt synd. Tror jeg hadde turt dating om jeg var naiv og ikke har lest hva menn sier og skriver for der avslører de seg veldig og viser hvor ekstreme de er. Anonymkode: 7c95f...e3f 3
AnonymBruker Skrevet 23. september 2020 #14 Skrevet 23. september 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette stemmer bra. Menn er visuelle men det betyr ikke at de er kresne. Hvis du skal ha en mann som tikker alle standardboksene for kjekk så må du kanskje være perfekt selv, men med mindre det er tilfelle har du ingen grunn til bekymring. Anonymkode: f94bf...8e6 LOL dagens😅🤣 sorry ass men de er helt fanatisk kravstore. Det ser man på tinder og der de klager over "ingen kontakt", men skjønner ikke at det er fordi de vil bare ha topp 10% og da må krige med en større %- andel menn. Seff får du ikke kontakt når du bare går etter den samme nisjen som alle andre menn og ignorerer 80% av kvinnene. Anonymkode: 7c95f...e3f 3
AnonymBruker Skrevet 24. september 2020 #15 Skrevet 24. september 2020 12 timer siden, AnonymBruker skrev: LOL dagens😅🤣 sorry ass men de er helt fanatisk kravstore. Det ser man på tinder og der de klager over "ingen kontakt", men skjønner ikke at det er fordi de vil bare ha topp 10% og da må krige med en større %- andel menn. Seff får du ikke kontakt når du bare går etter den samme nisjen som alle andre menn og ignorerer 80% av kvinnene. Anonymkode: 7c95f...e3f Gutter er kritiske og kravstore. Menn er ikke. Vær oppmerksom på at dersom du har veldig dårlig selvfølelse, og går inn i en relasjone med en som liker deg godt, vil den voksende selvfølelsen din være avhengig av denne andre. Det betyr at dersom det blir slutt, blir selvfølelsen enda verre enn før. Plasser verdien din der den hører hjemme. Ikke i utseendet. De som er eksepsjonelt vakre har heller ikke sin verdi i utseendet. Ingen mennesker har det. Anonymkode: 0fd96...71c 1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2020 #16 Skrevet 24. september 2020 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Seff får du ikke kontakt når du bare går etter den samme nisjen som alle andre menn og ignorerer 80% av kvinnene. Hvordan harmonerer dette utsagnet med at menn sveiper på alt og alle, uten å få kontakt? Hvis begge kjønn konsekvent sveiper på det flotteste i bunken, så sier det seg jo selv at det blir mange som ikke oppnår kontakt. Anonymkode: d24e7...617 1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2020 #17 Skrevet 24. september 2020 At du sliter med sex er nok den største dealbreakeren. Du må få orden på sexen, gå i terapi el.lign så du får sexlyst. For menn er god sexlyst viktigere enn strekkmerker og hengemager/ -pupper. Anonymkode: c6375...77f
AnonymBruker Skrevet 24. september 2020 #18 Skrevet 24. september 2020 2 hours ago, AnonymBruker said: Hvordan harmonerer dette utsagnet med at menn sveiper på alt og alle, uten å få kontakt? Hvis begge kjønn konsekvent sveiper på det flotteste i bunken, så sier det seg jo selv at det blir mange som ikke oppnår kontakt. Anonymkode: d24e7...617 Det er litt rart, hvordan menn samtidig kritseres for å sveipe alle til høyre, samtidig som de er altfor kresne. Anonymkode: cb9a6...1b7 2
AnonymBruker Skrevet 24. september 2020 #19 Skrevet 24. september 2020 6 hours ago, AnonymBruker said: Det er litt rart, hvordan menn samtidig kritseres for å sveipe alle til høyre, samtidig som de er altfor kresne. Anonymkode: cb9a6...1b7 😅 Å kalle menn kravstore er helt absurd. På tinder er det jo helt ekstremt, menn sveiper høyre på alt og alle mens kvinner kjemper om noen få. 22 hours ago, AnonymBruker said: LOL dagens😅🤣 sorry ass men de er helt fanatisk kravstore. Det ser man på tinder og der de klager over "ingen kontakt", men skjønner ikke at det er fordi de vil bare ha topp 10% og da må krige med en større %- andel menn. Seff får du ikke kontakt når du bare går etter den samme nisjen som alle andre menn og ignorerer 80% av kvinnene. Anonymkode: 7c95f...e3f Hvordan kan menn gå etter de peneste damene på tinder? Det er jo nesten ingen som får match med dem Anonymkode: f94bf...8e6 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå