AnonymBruker Skrevet 27. september 2020 #21 Skrevet 27. september 2020 På 24.9.2020 den 22.59, AnonymBruker skrev: Har aldri tenkt i monolog. Har alltid synes det høres dustete ut når de fremstiller det slik på film osv. Men da er det en greie altså 😛 Anonymkode: b1123...509 Men klarer du det? Anonymkode: f7da9...8ec
AnonymBruker Skrevet 27. september 2020 #22 Skrevet 27. september 2020 På 22.9.2020 den 22.14, AnonymBruker skrev: Jeg tror alle egentlig snakker om den samme måten å tenke på, vi bare beskriver den og oppfatter den på ulike måter. Anonymkode: 692d8...9d6 Det tror ikke jeg. Jeg har nemlig begge deler og det er en distinkt forskjell. Noen ganger bytter jeg tankemønster med noen timers mellomrom, men som oftest tenker jeg på den ene måten i dager, uker eller til og med måneder i strekk før jeg plutselig skifter til den andre. Jeg kan ikke styre det selv og jeg hater periodene uten disse monologene, for med monologene tenker jeg klarere, løser problemer lettere, lærer bedre og er langt mer konstruktiv. I praksis er jeg rett og slett smartere som monologtenkende. Anonymkode: 8e50b...434 2
Caroline1986 Skrevet 27. september 2020 Forfatter #23 Skrevet 27. september 2020 Takk for svar, spennende lesing! jeg har selv den monologen hvor jeg snakker inni hodet og ofte ser bilder også. Soner ut hvis jeg skal gjøre noe jeg konsentrer meg om, men ellers går det non stop. Tenker og planlegger og rydder i hodet. Kan bli sjukt sliten av det også, men kan bruke det til å fikse meg selv også har jeg merket. Finner destruktive mønstre og tanker og bestemmer meg for å endre dem 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå