Gå til innhold

Ylvis på holmen

Fremhevede innlegg

Skrevet
På 17.11.2020 den 10.22, AnonymBruker skrev:

Syns dette programmet har tatt seg veldig opp!

Anonymkode: ae001...d19

Ja, det gjorde faktisk det 😄

Videoannonse
Annonse
Skrevet
On 10/9/2020 at 11:51 AM, AnonymBruker said:

Liker Ylvis, men synes ikke dette var særlig morsomt. 

Anonymkode: 33687...11d

Hadde du klart bedre selv? Ikke klag

Anonymkode: f8ae3...86a

Skrevet
På 11.10.2020 den 16.02, AlkoMann skrev:

Man må ha noe nytt å komme med. Alle sketsjene deres har vi sett før . Det blir litt sånn som Harald Eia . Skjønner ikke at eldre personer som meg ikke er dritlei . 

Enig. Det går ikke så mange år før en begynner å gjenta seg selv. De fleste komikere har et ganske begrenset repertoar.

Anonymkode: 3ad6e...d34

Skrevet
På 20.11.2020 den 14.22, AnonymBruker skrev:

Hadde du klart bedre selv? Ikke klag

Anonymkode: f8ae3...86a

Hvis man ikke klarer å lage en bedre TV-serie enn Holms, så kan man ikke ytre at Holms er dårlig.

Anonymkode: 49d07...860

• Liker 1
Skrevet

Der var den ferdig og.... det var dårlig. Måtte spole forbi mye. Synd, jeg har likt mye av det ylvis og calle har gjort. Det er så lite komikk på TV så det er ekstra skuffende at det lille som er, er dårlig. Håper de gjør en sesong til av stories from norway, det var bra

Anonymkode: 25665...c52

Skrevet
ekkoet skrev (På 28.9.2020 den 8.46):

Enig med mange.

Latterkongen lo vi godt av, men det er en smitteeffekt, enten er det morsomt ellers er det teit.

Ellers var det mye labre greier. Maria-Mena-innslaget tenker jeg er slikt noen kunne ledd av for 30 år siden, men i dag virker det helt malplassert.

Kommer nok til å se en runde til, men for familien blir det nok nye sesongen av kongen befaler (som også hadde ylvis i fjor) som blir underholdingen til fredagstacoen.

Ser at veldig mange syntes latterkongen var morsom, det skjønner jeg ikke! I mine øyne var det det verste innslaget uten tvil. En mann som sitter og ler av lite morsomme vitser??

Anonymkode: 7a5e7...bb3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...