Gå til innhold

Ylvis på holmen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sett første episode. Bare jeg som er skuffet? Dette var.. kjedelig? Ikke morsomt? Håper de neste episodene er bedre? Samboer gadd ikke se hele episoden

Anonymkode: 25665...c52

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fikk så god karakter i anmeldelsen, så hadde høye forhåpninger. Ble litt skuffet.

Anonymkode: 4958d...1e8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig. Håper det tar seg opp! Skulle ønske de byttet ut han Magnus. Han er så pinlig. 

Anonymkode: 14bc7...dd1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrudde av når vi kom til andre reklamepause. Jeg syns vanligvis alle fire er veldig morsomme, men dette var platt og kjedelig. Latterkongen var det eneste jeg egentlig syns var gøy.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Sessan_ skrev:

Skrudde av når vi kom til andre reklamepause. Jeg syns vanligvis alle fire er veldig morsomme, men dette var platt og kjedelig. Latterkongen var det eneste jeg egentlig syns var gøy.

Enig. Latterkongen var gøy, resten var tamt.

Anonymkode: 2b864...c4a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg elsker Ylvis, i den grad at jeg var på tre konserter av The Expencive Jacket Tour, (som jeg husker som helt vanvittig bra); vært publikum på I kveld med Ylvis flere ganger hver sesong og digga Stories from Norway. Altså skikkelig, skikkelig fan. 

Og...jeg ble så SKUFFA over dette programmet!! :sad:

Jeg syns ikke latterkongen var morsomt heller, egentlig. NOE var litt sånn fnisemorsomt, men akkurat nå husker jeg ikke engang hva som var det, så veldig minneverdig var det ikke. Jo, det var et par ting i episode 2 (men så det på Dplay, så vil ikke spoile). Der var det to ting en MMA-fyr var med på, og det var morsomt. 

Men altså...jeg hadde gleda meg veldig, og jeg ser jo at DE har det kjempegøy, de koser seg med sånn parodihumor og gamle-dager-greie. Men jeg syns ikke det var noe i nærheten av hva jeg hadde forventa av dem. Farmen-parodien var også bare sånn meh. 

Endte med å se begge episodene bare fordi det var dem, og det blir jo litt teit...!

Anonymkode: 02850...e85

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gledet meg til programmet, synes gutta er flinke og hysterisk morsomme til tider. Men dette var bare kjedelig og trist. 

Anonymkode: 7b35f...24a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gledet meg til programmet, synes gutta er flinke og hysterisk morsomme til tider. Men dette var bare kjedelig og trist. 

Anonymkode: 7b35f...24a

Enig. De er dyktige, kreative, morsomme og gode musikere. Så dette var skikkelig nedtur. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg elsker Ylvis, i den grad at jeg var på tre konserter av The Expencive Jacket Tour, (som jeg husker som helt vanvittig bra); vært publikum på I kveld med Ylvis flere ganger hver sesong og digga Stories from Norway. Altså skikkelig, skikkelig fan. 

Og...jeg ble så SKUFFA over dette programmet!! :sad:

Jeg syns ikke latterkongen var morsomt heller, egentlig. NOE var litt sånn fnisemorsomt, men akkurat nå husker jeg ikke engang hva som var det, så veldig minneverdig var det ikke. Jo, det var et par ting i episode 2 (men så det på Dplay, så vil ikke spoile). Der var det to ting en MMA-fyr var med på, og det var morsomt. 

Men altså...jeg hadde gleda meg veldig, og jeg ser jo at DE har det kjempegøy, de koser seg med sånn parodihumor og gamle-dager-greie. Men jeg syns ikke det var noe i nærheten av hva jeg hadde forventa av dem. Farmen-parodien var også bare sånn meh. 

Endte med å se begge episodene bare fordi det var dem, og det blir jo litt teit...!

Anonymkode: 02850...e85

Samme her. Vært på flere konserter og show og er skikkelig fan. Men ble skuffet. Hørte de nylig på radioen da og de har så behagelige radiostemmer. Minte meg om o-fag 😊♥️

Anonymkode: ae56e...cfe

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Samme her. Vært på flere konserter og show og er skikkelig fan. Men ble skuffet. Hørte de nylig på radioen da og de har så behagelige radiostemmer. Minte meg om o-fag 😊♥️

Anonymkode: ae56e...cfe

O-faaaag! :rodmer:

Anonymkode: 02850...e85

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje hele greia er en spøk? Altså bevisst laget er dårlig program bare for å se om det kom på lufta. 1. april neste år avsløres det.

Anonymkode: 49d07...860

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen her som vet hvilken episode Maria mena blir intervjuet i og ca hvor i episoden det er? 
 

Eller er det et annet program? En av Ylvis brødrene skal intervjue kjendiser og stiller spm ingen andre spør om, eller noe slikt..

Anonymkode: 2a568...5a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det noen her som vet hvilken episode Maria mena blir intervjuet i og ca hvor i episoden det er? 
 

Eller er det et annet program? En av Ylvis brødrene skal intervjue kjendiser og stiller spm ingen andre spør om, eller noe slikt..

Anonymkode: 2a568...5a4

Første episode, ganske tidlig tror jeg. Ikke noe du trenger å lete etter. Like uinteressant som resten av programmet. Har ikke sett program to enda. Har ikke lyst, fordi jeg ble så skuffet etter første episode. De var jo så sjarmerende og morsomme før! Hva skjedde??

Anonymkode: e084c...114

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Første episode, ganske tidlig tror jeg. Ikke noe du trenger å lete etter. Like uinteressant som resten av programmet. Har ikke sett program to enda. Har ikke lyst, fordi jeg ble så skuffet etter første episode. De var jo så sjarmerende og morsomme før! Hva skjedde??

Anonymkode: e084c...114

Jeg er bare ute etter navnet på eksen (en kjent person) som var slem mot henne. Husker du navnet? 

Anonymkode: 2a568...5a4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som de begynte å dale etter The Fox. De hadde jo helt sinnssyk suksess med den låta og ble nesten rockestjerner etterpå. Jeg likte veldig godt konsertene de gjorde etter det og var veldig opptatt av dem en periode. Men så gikk det bare nedover...lurer på hva som skjedde. Enten har de fått prestasjonsangst etter suksessen, eller så holder de på med noe de egentlig ikke har lyst til. Kanskje de egentlig har mest lyst til å slå gjennom musikalsk? Noe har skjedd etter The Fox i alle fall. De fikk også tilbud fra utlandet men sa nei til alt. Se på dette, skal noe til  å toppe det :)

 

Anonymkode: f62a8...78e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er bare ute etter navnet på eksen (en kjent person) som var slem mot henne. Husker du navnet? 

Anonymkode: 2a568...5a4

Mener du han gifte mannen hun var sammen med som hun fortalte om i et intervju?

Hver gang hun skulle svare på noe kom bråkete tog forbi så ingen svar ble hørt. På Ylvis på holmen altså.

Anonymkode: ae56e...cfe

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Virker som de begynte å dale etter The Fox. De hadde jo helt sinnssyk suksess med den låta og ble nesten rockestjerner etterpå. Jeg likte veldig godt konsertene de gjorde etter det og var veldig opptatt av dem en periode. Men så gikk det bare nedover...lurer på hva som skjedde. Enten har de fått prestasjonsangst etter suksessen, eller så holder de på med noe de egentlig ikke har lyst til. Kanskje de egentlig har mest lyst til å slå gjennom musikalsk? Noe har skjedd etter The Fox i alle fall. De fikk også tilbud fra utlandet men sa nei til alt. Se på dette, skal noe til  å toppe det :)

 

Anonymkode: f62a8...78e

Syntes i kveld med ylvis også var bra. Men det opplegget på holmen er elendig.

Anonymkode: ae56e...cfe

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...