AnonymBruker Skrevet 27. september 2020 #21 Del Skrevet 27. september 2020 Ylvis er eigentlig Sogningar faktisk, alle trur dei er frå Bergen men naaiii....: Anonymkode: f62a8...78e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 #22 Del Skrevet 28. september 2020 Utrolig bra program! Det beste Ylvis har laget Anonymkode: f8ae3...86a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 #23 Del Skrevet 28. september 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Mener du han gifte mannen hun var sammen med som hun fortalte om i et intervju? Hver gang hun skulle svare på noe kom bråkete tog forbi så ingen svar ble hørt. På Ylvis på holmen altså. Anonymkode: ae56e...cfe Hæ? Så man får aldri vite hva som skjedde og hvem? For et idiotisk program🤦🏻♀️ Anonymkode: 2a568...5a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 #24 Del Skrevet 28. september 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Ylvis er eigentlig Sogningar faktisk, alle trur dei er frå Bergen men naaiii....: Anonymkode: f62a8...78e Foreldrene er fra Sogn ja. Visste det og det er et sted utenfor sogndal som heter Ylvisåker. Anonymkode: ae56e...cfe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 #25 Del Skrevet 28. september 2020 Vi ble også skuffet her i huset. Hadde rett og slett forventet mer. Har ikke løfta på smilebåndet engang. Det var skikkelig kjipt fordi disse gutta er de morsomste jeg vet av:( eeeelsket stories from norway. Anonymkode: 8a24a...691 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 #26 Del Skrevet 28. september 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hæ? Så man får aldri vite hva som skjedde og hvem? For et idiotisk program🤦🏻♀️ Anonymkode: 2a568...5a4 Det er jo et humorprogram. Hva hadde du trodd? Anonymkode: 99ea3...471 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 #27 Del Skrevet 28. september 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: De var jo så sjarmerende og morsomme før! Hva skjedde?? Anonymkode: e084c...114 De ble "gamle". Satte, middelaldrende familiefedre er ikke morsomme. Anonymkode: 62601...850 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ekkoet Skrevet 28. september 2020 #28 Del Skrevet 28. september 2020 (endret) Enig med mange. Latterkongen lo vi godt av, men det er en smitteeffekt, enten er det morsomt ellers er det teit. Ellers var det mye labre greier. Maria-Mena-innslaget tenker jeg er slikt noen kunne ledd av for 30 år siden, men i dag virker det helt malplassert. Kommer nok til å se en runde til, men for familien blir det nok nye sesongen av kongen befaler (som også hadde ylvis i fjor) som blir underholdingen til fredagstacoen. Endret 28. september 2020 av ekkoet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maxwell Skrevet 28. september 2020 #29 Del Skrevet 28. september 2020 (endret) På 23.9.2020 den 16.50, AnonymBruker skrev: Kanskje hele greia er en spøk? Altså bevisst laget er dårlig program bare for å se om det kom på lufta. 1. april neste år avsløres det. Anonymkode: 49d07...860 Det er jo meningen at det skal være dårlig og kleint. Men de overdriver nå, så det blir ikke som det de har gjort før. Men de vil vel prøve noe nytt da antagelig.. Endret 28. september 2020 av Maxwell Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 #30 Del Skrevet 28. september 2020 Hvorfor må Calle være med på alt??? Han har virkelig ikke fornyet seg på noen som helst måte siden gjennombruddet med Raske Menn i 2003. Kan ikke skjønne at han fortsatt har fans, har ikke hørt noen omtale han som morsom på mange år. Føler han bare får TV-tid fordi han har mange kontakter. Faktisk fremstår han enten som bråkete og ikke-morsom eller som direkte kjedelig. Jeg har heller aldri likt Magnus. Jeg skjønner at det er poenget at han skal være veldig tørr, men for meg blir han FOR tørr. Ylvis har jeg vært fan av siden lenge før The Fox, og jeg vil nok for alltid være fan, men dette programmet likte jeg ikke. Jeg skjønner ikke helt poenget. Det skjer ikke noe spesielt, det er ingen høydepunkter. Anonymkode: ae001...d19 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 #31 Del Skrevet 28. september 2020 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Foreldrene er fra Sogn ja. Visste det og det er et sted utenfor sogndal som heter Ylvisåker. Anonymkode: ae56e...cfe Jepp, et veit siao eg e frao Saogndal Det var så kult å høre Bård snakke om den legendariske Tuftekiosken i Sogndal, og han har jo skikkelig Sogndalsdialekt også. Anonymkode: f62a8...78e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 #32 Del Skrevet 28. september 2020 Jeg koste meg med de første episodene, lo godt. Men synes ikke Magnus sin vær noe morsom, og jeg liker han egentlig veldig godt. Kommer nok til å fortsette å se! Anonymkode: 70779...065 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 #33 Del Skrevet 28. september 2020 De har så mye i seg, musikaliteten ikke minst, parodiene også. Alt de holdt på med i den containeren og i tidligere show og musikkvideoer 😂 De må få ut potensialet sitt, slapstick er nok ikke min greie ... Men så mye morsomt og kjempetalenter de har i seg ...Venter på noe som er mer kvalitet som tidligere 👍 Anonymkode: ae56e...cfe 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. september 2020 #34 Del Skrevet 28. september 2020 13 timer siden, AnonymBruker skrev: De ble "gamle". Satte, middelaldrende familiefedre er ikke morsomme. Anonymkode: 62601...850 Dette. Komedie, i hvert fall stuntbasert, løssluppen komedie, er noe unge folk gjør best. Når komikere kommer over en viss alder, mister de teften. Bård Tufte og Harald Eia var smarte og bevegde seg over til et annet format mens de fremdeles var relevante. Anonymkode: 59ed0...6e4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alliwill Skrevet 29. september 2020 #35 Del Skrevet 29. september 2020 1. Episode syns jeg ikke var sånn all verden, men 2. Episode var meget bra. Da lo jeg høyt flere ganger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #36 Del Skrevet 29. september 2020 Jeg elsker alle musikkvideoene de har laget! Håper de kommer ut med flere slike 😍 Anonymkode: debb6...52b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #37 Del Skrevet 29. september 2020 16 timer siden, Paranøtt skrev: Det er jo meningen at det skal være dårlig og kleint. Men de overdriver nå, så det blir ikke som det de har gjort før. Men de vil vel prøve noe nytt da antagelig.. Ja, skjønner at det skal være kleint og teit sånn "Nå-har-vi-det-koselig-dere"-stemning. Problemet er at det ikke er morsomt. Dessverre. Føler fortsatt jeg må se det fordi det er dem, men endte med å ikke se episode 3 på Dplay i går fordi jeg ikke orka å se hvor dårlig det var blitt. MER musikkevideoer og genialitet på den fronten vil jeg heller ha. Anonymkode: 02850...e85 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #38 Del Skrevet 29. september 2020 Episode 2 var litt bedre, men syntes fortsatt minst halvparten av innholdet er litt retningsløst og kjedelig. De matinnslagene kunne de droppet... On 9/27/2020 at 11:31 PM, AnonymBruker said: Virker som de begynte å dale etter The Fox. De hadde jo helt sinnssyk suksess med den låta og ble nesten rockestjerner etterpå. Jeg likte veldig godt konsertene de gjorde etter det og var veldig opptatt av dem en periode. Men så gikk det bare nedover...lurer på hva som skjedde. Enten har de fått prestasjonsangst etter suksessen, eller så holder de på med noe de egentlig ikke har lyst til. Kanskje de egentlig har mest lyst til å slå gjennom musikalsk? Noe har skjedd etter The Fox i alle fall. De fikk også tilbud fra utlandet men sa nei til alt. Se på dette, skal noe til å toppe det Anonymkode: f62a8...78e Stories from norway kom da etter the fox, det er mye bedre og tror det vant en pris eller noe. The fox var ikke så bra... On 9/28/2020 at 5:49 AM, AnonymBruker said: Hæ? Så man får aldri vite hva som skjedde og hvem? For et idiotisk program🤦🏻♀️ Anonymkode: 2a568...5a4 Det er humorprogram, det skulle ikke være ordentlig intervju. Er ikke sikkert hun har hatt en voldelig eks en gang... Syntes det var litt rart tema å spøke rundt, for øvrig, siden det fortsatt er mye stigma rundt det å være offer for samboervold. Anonymkode: 25665...c52 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maxwell Skrevet 29. september 2020 #39 Del Skrevet 29. september 2020 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, skjønner at det skal være kleint og teit sånn "Nå-har-vi-det-koselig-dere"-stemning. Problemet er at det ikke er morsomt. Dessverre. Føler fortsatt jeg må se det fordi det er dem, men endte med å ikke se episode 3 på Dplay i går fordi jeg ikke orka å se hvor dårlig det var blitt. MER musikkevideoer og genialitet på den fronten vil jeg heller ha. Anonymkode: 02850...e85 Jepp, det var dette jeg mente og. Lurer nesten på om hele greia bare er kødd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. september 2020 #40 Del Skrevet 29. september 2020 Så første episode. Det føltes ut som jeg så på barne-tv?🤷🏼♀️ Anonymkode: 2cc4e...d7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå