SpringYard Skrevet 22. september 2020 #1 Skrevet 22. september 2020 Hvilken app/nettsted har du hatt størst suksess med? jeg brukte tinder en del, men har blitt kjempe skeptisk til det, etter at jeg ble svindlet av en jeg traff der, så den app’en har jeg slettet. er det noen andre gode steder? Jeg har prøvd både sukker og match, men likte ikke det at hvem som helst kunne sende melding, det ble utrolig mye mas hver eneste dag. jeg har ingen problemer med å finne meg en i ‘det virkelige livet’, men jeg har for ikke så lenge siden flyttet til en ny, relativt liten by, og jeg kjenner ikke så mange her. Ikke er jeg typen som henger på byen heller.. så hvor treffer man folk? jeg trener ikke på treningssenter, da jeg jogger og trener styrke hjemme. Jeg har heller ingen andre hobbyer, som tilsier at jeg kan treffe noen der. Det eneste er at jeg driver mye med hund, men jeg vil helst ikke ha en mann med hund, da jeg har to fra før, og vil helst ikke ha tre hunder i hus 😅 så, noen gode tips? 1
AnonymBruker Skrevet 22. september 2020 #2 Skrevet 22. september 2020 Tinder er best. Anonymkode: 4a9d3...150 1
AnonymBruker Skrevet 22. september 2020 #3 Skrevet 22. september 2020 Tinder er nok fortsatt det beste alternativet, da utvalget der er så mye større enn på de andre sidene og appene. Teknisk sett kan jo sikkert en av de andre være bedre, men det hjelper ikke når det er Tinder som har brukerne. Anonymkode: 004eb...0e0 1
AnonymBruker Skrevet 22. september 2020 #4 Skrevet 22. september 2020 De jævla svindlerne fins på alle datingsider så det er ikke noe spesielt for Tinder. Anonymkode: ff6a5...634
remix2020 Skrevet 22. september 2020 #5 Skrevet 22. september 2020 3 timer siden, SpringYard skrev: Hvilken app/nettsted har du hatt størst suksess med? jeg brukte tinder en del, men har blitt kjempe skeptisk til det, etter at jeg ble svindlet av en jeg traff der, så den app’en har jeg slettet. er det noen andre gode steder? Jeg har prøvd både sukker og match, men likte ikke det at hvem som helst kunne sende melding, det ble utrolig mye mas hver eneste dag. jeg har ingen problemer med å finne meg en i ‘det virkelige livet’, men jeg har for ikke så lenge siden flyttet til en ny, relativt liten by, og jeg kjenner ikke så mange her. Ikke er jeg typen som henger på byen heller.. så hvor treffer man folk? jeg trener ikke på treningssenter, da jeg jogger og trener styrke hjemme. Jeg har heller ingen andre hobbyer, som tilsier at jeg kan treffe noen der. Det eneste er at jeg driver mye med hund, men jeg vil helst ikke ha en mann med hund, da jeg har to fra før, og vil helst ikke ha tre hunder i hus 😅 så, noen gode tips? Godt spørsmål. Jeg har vært innom de fleste og synes det er lite aktivitet/liv i alle. Tinder er nok den du vil få kjappest respons på, men der finnes det også mange som kun er ute etter sex, ikke et forhold. Jeg har testet sukker, Match, Møteplassen, Kristendate, Nettdating, Turvenn osv. Av disse er de 3 siste de billigste. Styr unna Be2. Det er kanskje den vanskeligste siden av dem alle når det gjelder å avslutte medlemskapet. Kanskje det finnes en singel mann her på KG som er interessert i en date? 1
SpringYard Skrevet 23. september 2020 Forfatter #7 Skrevet 23. september 2020 Happn synes jeg er noe tull. Prøvde den noen dager og den mente at jeg hadde gått forbi mennesker, på steder jeg aldri har vært osv, så det gadd jeg ikke mer. på Tinder, så hadde jeg tinder gull og jeg hadde nesten 10.000 likes på 3 uker, og jeg bor i en relativt liten by, så der føler jeg i tillegg, at menn sveiper på ‘alle’. Men dere har kanskje rett i at tinder er det beste 🤷🏻♀️ 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2020 #8 Skrevet 23. september 2020 Tinder er best. Sveipe-funksjonen og endring av avstander gjør at man har hundrevis av alternativer på veldig kort tid. Anonymkode: cb41c...f41
AnonymBruker Skrevet 23. september 2020 #9 Skrevet 23. september 2020 Jeg bruker KG. Har vært på flere dater med folk her. Anonymkode: d7958...397
AnonymBruker Skrevet 23. september 2020 #10 Skrevet 23. september 2020 1 time siden, SpringYard skrev: Happn synes jeg er noe tull. Prøvde den noen dager og den mente at jeg hadde gått forbi mennesker, på steder jeg aldri har vært osv, så det gadd jeg ikke mer. på Tinder, så hadde jeg tinder gull og jeg hadde nesten 10.000 likes på 3 uker, og jeg bor i en relativt liten by, så der føler jeg i tillegg, at menn sveiper på ‘alle’. Men dere har kanskje rett i at tinder er det beste 🤷🏻♀️ 10 tusen likes i en mindre by? Du må bare prøve å begrense det til et overkommelig nivå. Gode og seriøse bilder, noen stikkord i bioen, og sett ned avstanden. Det at menn sveiper veldig mange, har dessverre blitt en del av dynamikken. Du må bare heve deg over det, og tenke at det er de samme mennene du treffer på andre tjenester, og irl. Svindel og lureri finner du overalt, bare vær våken. Anonymkode: df34f...bc7 1
SpringYard Skrevet 23. september 2020 Forfatter #11 Skrevet 23. september 2020 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: 10 tusen likes i en mindre by? Du må bare prøve å begrense det til et overkommelig nivå. Gode og seriøse bilder, noen stikkord i bioen, og sett ned avstanden. Det at menn sveiper veldig mange, har dessverre blitt en del av dynamikken. Du må bare heve deg over det, og tenke at det er de samme mennene du treffer på andre tjenester, og irl. Svindel og lureri finner du overalt, bare vær våken. Anonymkode: df34f...bc7 Jeg har ansiktsbilder, helfigurbilder, bilder som er ‘seriøse’ og som viser hvordan jeg ser ut, uten filter eller annet tull. jeg har også begrenset avstanden til 5 mil, fra her jeg bor. Satt alderen til 35-42 (er 37 selv). 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2020 #12 Skrevet 23. september 2020 Med liten by må du vel mene en av Norges største? Ville jo si 10 000 innbyggere er 'liten by', og skal du ha 10 000 likes må du jo ha 10 000 menn som sveiper deg til høyere, det vil si litt flere brukere enn det igjen, som betyr sikkert dobbelt så mange single menn som antall Tinder-brukere, som utgjør en andel av antallet menn i byen, og menn er jo bare halve befolkningen. Anonymkode: 004eb...0e0 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå