Gå til innhold

Noen som har hatt dette hudproblemet?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har på ene armen klødd en stund. Huden er rødnuppete, og relativt hard og hoven på området, og jeg er ganske varm der. De siste dagene har det også blitt mer blåaktig mot midten. Har tre føflekker på området og to av de som var mørkebrune har bleknet en del, er nå mer gråaktig. Den ene begynte å blø for litt siden da jeg klødde på armen, den bleknet etter at skorpen falt av. Ikke blødd siden. Har brukt kortison (Mildison) 1 gang pr dag i 2-3 dager uten effekt. Usikker på om jeg skal prøve flere ganger daglig og over lengre tid men skulle jo tro at kortisonen ville hatt noe effekt allerede.

Tør ikke legge ut bilde, men er det noen som kjenner igjen denne tilstanden? Har fått legetime, men uansett fint å høre erfaringer, kan ta tid før man får time... 

Anonymkode: b400e...6c3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*Kan ta tid før man får time hos hudlege evt, mente jeg. - TS

Skrevet

Kroppen din er i ubalanse. Kutt ut gluten, melk, sukker, svin, mais, raps, soya og følg rådene til Anthony william medical medium. Legen kan bare hjelpe deg med salve, men ikke roten til problemet. 

Anonymkode: bb607...603

• Liker 1
Skrevet

Føflekker som blør og danner skorpe kan være kreft. Løp til legen!!

Anonymkode: 0b872...60f

Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kroppen din er i ubalanse. Kutt ut gluten, melk, sukker, svin, mais, raps, soya og følg rådene til Anthony william medical medium. Legen kan bare hjelpe deg med salve, men ikke roten til problemet. 

Anonymkode: bb607...603

Tror ikke dette. Har ingen andre områder på kroppen med problemer og det er heller ikke typisk utslett, som ligner på blåmerke. 

Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Føflekker som blør og danner skorpe kan være kreft. Løp til legen!!

Anonymkode: 0b872...60f

Ikke blødd eller dannet skorpe den siste tiden. Nå har de bare bleknet og blitt lysegrå, var mørkebrune før. Området begynner å ligne på et blåmerke.

Skrevet

Veldig vanskelig å bedømme noe uten å se bilde.

Legg ut bilde uten at man ser ansiktet ditt.

Anonymkode: 91431...390

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Veldig vanskelig å bedømme noe uten å se bilde.

Legg ut bilde uten at man ser ansiktet ditt.

Anonymkode: 91431...390

Veldig vanskelig å få tatt et godt og representativt bilde. Men uansett, føflekkene er den brune (den er mer grå i dagslys) øverst og så er det en liten føflekk til høyre for denne som man nesten ikke ser på bilde. Begge er grå/lysegrå, ikke brune, men har vært mørkebrune. Huden er varm og rødnuppete, men området under den største føflekken er blåaktig og kollegaene mine sier at det ser ut som et blåmerke. Blir mer lyst og hvitt på bilde, lyset reflekterer ikke riktig... Men kanskje dere får en pekepinn? 

Jeg ser at det ser veldig ut som jeg er hysterisk/hypokonder her... Men det er altså lettere å se i virkeligheten. Har legetime i morgen men er videokonsultasjon, så legen ser vel bare det samme som dere her om ikke mindre... Føler meg jo litt dum..

arm.jpg

Skrevet

De røde nuppene kommer heller ikke ordentlig frem på bilde... - TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...