Gå til innhold

Kommer meg ikke videre i livet

Fremhevede innlegg

Skrevet

Mann her, som nærmer seg 30.

Jeg kommer meg rett og slett ikke videre i livet. Har en jobb med lav stiling (dog jobber jeg såpass at jeg klarer meg, noe jeg selvfølgelig er fornøyd med). Men målet er å få 100% jobb, kunne begynne å ta opp lån og kjøpe hus! Er lei av å leie 40 kvm leilighet ensom og alene. Dessverre får de aller færreste høy stilling der hvor jeg jobber. Problemet er at jeg trives såpass godt at jeg er redd for at jeg skal få en jobb hvor jeg mistrives i. Har aldri trivdes i tidligere jobber før jeg fikk jobb der hvor jeg er nå. Har hatt jobber hvor jeg virkelig grudde meg til å dra til hver dag. Er redd for at det skjer igjen. Nå trives jeg alt for godt, at jeg ikke klarer å slutte (i hvertfall ikke før jeg evt. får en 100% stilling)
Jobber faktisk alt fra 70 til 100%, men jeg aner ikke hvordan det blir etter korona-tiden. Og man får ikke lån selv om man jobber mye, når man har liten kontraktsstilling.

En annen ting er at jeg sliter med å finne ei som jeg blir skikkelig forelsket i, ei som jeg vil dele livet mitt med og stifte familie med. Har hatt noen forhold, men aldri fått følelsen av at "dette er ei jeg vil være sammen med livet ut". Eller jeg FIKK den følelsen med ei, men hun var utro.

Folk sier "Du er jo ikke en gang 30. Du har hele livet ditt foran deg!". Det som skremmer meg er hvor fort årene går. Tenk så fort det går til jeg er 40 f.eks (føles jo som at jeg nettopp har fylt 20).

Jeg tror jeg begynner å gå i en dyp depresjon pga. dette. Bylivet føler jeg meg ferdig med (da folk etter min erfaring kun er ute etter oppmerksomhet/ons der), og nettdating viser seg å være vanskelig. De jeg først får til en god samtale med slutter bare å svare. Er ikke desperat heller, jeg tar ikke hvem som helst. Men det hadde hjulpet å date litt føler jeg. Jeg datet ei for noen måneder siden, men det ble ikke noe mer enn det.

Litt tips og råd hadde vært fint. :) Og er det noen andre som føler det samme?

Anonymkode: e2427...d69

Videoannonse
Annonse
Skrevet

❤️ Har ikke noen råd, men jeg skal følge med denne

Anonymkode: 1fa92...c7d

Skrevet

Er du flink til å skrive fort på tastatur? 

Anonymkode: 2c1aa...031

Skrevet

Å ha en jobb man trives med er mye verdt! Hvorfor er det så viktig å ha et hus og masse lån? Hadde du blitt lykkeligere eller er det noe du tenker du må fordi alle gjør det? 

Vi er to på 40 kvm, men leiligheten er nedbetalt og istedet for å betale lån og pusse opp, reiser vi og gjør det vi har lyst til. 

Ang forhold kan det være at du utstråler at du ikke er så lykkelig. Jeg har datet menn som ga litt inntrykk av at de ville "reddes", at et forhold ville gi dem den lykken de savner. Men det er ikke veldig tiltrekkende. Har du noen hobbier, interesser, noe du engasjerer deg i? 

Anonymkode: 90849...550

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...