Gå til innhold

Invitering av gjester du ikke liker


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hadde dere akseptert at deres forlovede inviterte venner som har vært regelrett ufine og frekke mot deg?

Jeg føler egentlig at jeg ikke har noe annet valg enn å godta at personen blir invitert og deltar på festen. Vedkommende er en venn av min forlovede. Men hvordan forholde seg til en gjest man slett ikke liker? Unngår dem mest mulig?

Anonymkode: 160d9...601

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hm, hadde jeg sagt til min forlovede at en av hans kompiser var ufin og frekk mot meg, så hadde han ikke ønsket å invitere han i bryllupet. Eller, han ville sannsynligvis ha pratet med kompisen og funnet ut hva som skjedde, og prøvd å fikse det først. Hadde ikke det gått, så hadde kompisen ikke blitt invitert. 

Har du sagt det til forloveden din? Vil han enda invitere personen? 

Jeg hadde nok godtatt det om det var viktig for forloveden, men ville ha unngått personen. Jeg er for å kun invitere folk begge liker da, og kommer til å ha et lite bryllup.

Anonymkode: 91fca...687

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Synes at om en venn av han er frekk mot deg så er han ikke en god venn av mannen din. Uansett hvor mye jeg ikke hadde likt en kjæreste til en god venn eller familie medlem, hadde jeg aldri vist det så lenge han/hun er forelsket og lykkelig med partneren sin. Dessuten det har hent at jeg har blitt god venn med den personen jeg mislikte først, etter at jeg ble bedre kjent med hun/han.  

Du skal jo kunne kose deg på dagen så ville ha snakket med samboeren min om dette og forklart hvorfor du ikke ønsker at denne personen skal komme i bryllupet. 

Lykke til og håper at uansett hva som skjer at du får en fantastisk bryllup. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...