Flynn Skrevet 22. september 2020 #1 Del Skrevet 22. september 2020 Jeg er en 28 år gammel jente som lurer på når man burde begynne å bruke rynkekrem. Jeg har fått en del linjer i panna og vil gjerne begynne tidlig for å forebygge rynker. Bruker nå kun Dermalogica rens og dermalogica Active Moist fuktighetskrem på huden, ellers lite hudrutine. Kan dere anbefale noe for meg? ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
netpuppy Skrevet 22. september 2020 #2 Del Skrevet 22. september 2020 Hva mener du med rynkekrem da? Det beste for å forebygge rynker er solkrem og det bør man begynne med så tidlig som mulig. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alexz Skrevet 22. september 2020 #3 Del Skrevet 22. september 2020 Begynte med alt det der som 20-åring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2020 #4 Del Skrevet 22. september 2020 Har ikke følelsen av at «rynkekremer» hjelper noe mer enn vanlig fuktighetskremer. Forebygging av rynker er i hovedsak kosthold og livsstil. Av kremer er det aller viktigste solkrem! Hjelper også med fuktighet. 🙂 Anonymkode: 5a02e...3da 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2020 #5 Del Skrevet 22. september 2020 Jøss! Ingen "Jeg er 83 år og har ikke en eneste rynke. Har vært heldig med genene "-kommentar enda. Uvanlig på KG. Stemmer også for solfaktor. Anonymkode: a7d97...6b6 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2020 #6 Del Skrevet 22. september 2020 Beste middel mot rynker er å holde jevn vekt hele livet. Jeg har jo-jo slanka meg og ser tynn og dratt ut i ansiktet, men har ikke rynker. Jevn vekt hele livet, ikke røyke, lite alkohol, sunt kosthold, sove godt, ikke stresse, ikke sole seg,drikke mye vann og gode gener. Anonymkode: e59da...760 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2020 #7 Del Skrevet 22. september 2020 Det er anbefalt å begynne med forebyggende produkter fra 25 år! Det beste du kan gjøre for å forebygge er solkrem ☺️ Anonymkode: fac4e...8c0 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2020 #8 Del Skrevet 22. september 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det er anbefalt å begynne med forebyggende produkter fra 25 år! Det beste du kan gjøre for å forebygge er solkrem ☺️ Av forebyggende produkter anbefaler jeg rene produkter som eks REN eller Drops og Youth fra TheBodyShop!☺️ Anonymkode: fac4e...8c0 Anonymkode: fac4e...8c0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2020 #9 Del Skrevet 22. september 2020 Bruk høy solfaktor i ansiktet hver dag, ikke sol deg i ansiktet, og ikke bli brent på brystet heller. unngå røyk og alt for mye alkohol. Av kremer som virker mot rynker er det kun retinol ( A vitamin) som har dokumentert effekt. ikke bruk masse penger på kremer som lover ditt og datt. Rens huden hver kveld og ta på fuktighetskrem. Anonymkode: ebe5b...b87 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2020 #10 Del Skrevet 22. september 2020 Beste og eneste middelet som hjelper mot rynker, er å aldri være i direkte sol. Anonymkode: 082a0...7fd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caeruleus Skrevet 22. september 2020 #11 Del Skrevet 22. september 2020 (endret) Enig med kommentarene over - unngå sol, eller bruk svært høy solfaktor! Dyre rynkekremer er ikke så effektive som markedsføringen sier;) Endret 22. september 2020 av Caeruleus 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2020 #12 Del Skrevet 23. september 2020 Har dere en solkrem og anbefale til ansiktet? Jeg har brukt denne (P20 suncare for Kids 50 + spf uvb very hige) i sommer og frem til nå. Men den tilsopper jo porer, som gir meg umiddelbart kviser.... Anonymkode: ea0e5...7d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
netpuppy Skrevet 23. september 2020 #13 Del Skrevet 23. september 2020 43 minutter siden, AnonymBruker said: Har dere en solkrem og anbefale til ansiktet? Jeg har brukt denne (P20 suncare for Kids 50 + spf uvb very hige) i sommer og frem til nå. Men den tilsopper jo porer, som gir meg umiddelbart kviser.... Anonymkode: ea0e5...7d3 Face spf 30 fra Ultrasun er jeg veldig fornøyd med. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2020 #14 Del Skrevet 23. september 2020 Hva er rynkekrem? Bruk alltid solkrem faktor 50, hold deg unna solen og bruk hatt, fukt huden godt og bruk krem med retinol i. Anonymkode: 4fca0...df0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2020 #15 Del Skrevet 23. september 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har dere en solkrem og anbefale til ansiktet? Jeg har brukt denne (P20 suncare for Kids 50 + spf uvb very hige) i sommer og frem til nå. Men den tilsopper jo porer, som gir meg umiddelbart kviser.... Anonymkode: ea0e5...7d3 Purito sine solkremer er gode. Kjøper mine på skinsecret.no 😊 Anonymkode: 4fca0...df0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå