Gå til innhold

Når begynne med rynkekrem?

Flynn

Anbefalte innlegg

Jeg er en 28 år gammel jente som lurer på når man burde begynne å bruke rynkekrem. Jeg har fått en del linjer i panna og vil gjerne begynne tidlig for å forebygge rynker. Bruker nå kun Dermalogica rens og dermalogica Active Moist fuktighetskrem på huden, ellers lite hudrutine. Kan dere anbefale noe for meg? ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva mener du med rynkekrem da? Det beste for å forebygge rynker er solkrem og det bør man begynne med så tidlig som mulig.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke følelsen av at «rynkekremer» hjelper noe mer enn vanlig fuktighetskremer. Forebygging av rynker er i hovedsak kosthold og livsstil. Av kremer er det aller viktigste solkrem! Hjelper også med fuktighet. 🙂 

Anonymkode: 5a02e...3da

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss! Ingen "Jeg er 83 år og har ikke en eneste rynke. Har vært heldig med genene ;) "-kommentar enda. Uvanlig på KG.

Stemmer også for solfaktor.

Anonymkode: a7d97...6b6

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beste middel mot rynker er å holde jevn vekt hele livet. Jeg har jo-jo slanka meg og ser tynn og dratt ut i ansiktet, men har ikke rynker. Jevn vekt hele livet, ikke røyke, lite alkohol, sunt kosthold, sove godt, ikke stresse, ikke sole seg,drikke mye vann og gode gener. 

Anonymkode: e59da...760

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er anbefalt å begynne med forebyggende produkter fra 25 år! Det beste du kan gjøre for å forebygge er solkrem ☺️

Anonymkode: fac4e...8c0

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er anbefalt å begynne med forebyggende produkter fra 25 år! Det beste du kan gjøre for å forebygge er solkrem ☺️

Av forebyggende produkter anbefaler jeg rene produkter som eks REN eller Drops og Youth fra TheBodyShop!☺️

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruk høy solfaktor i ansiktet hver dag, ikke sol deg i ansiktet, og ikke bli brent på brystet heller. 
unngå røyk og alt for mye alkohol. 
Av kremer som virker mot rynker er det kun retinol ( A vitamin) som har dokumentert effekt. ikke bruk masse penger på kremer som lover ditt og datt. Rens huden hver kveld og ta på fuktighetskrem.

Anonymkode: ebe5b...b87

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beste og eneste middelet som hjelper mot rynker, er å aldri være i direkte sol.

Anonymkode: 082a0...7fd

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med kommentarene over - unngå sol, eller bruk svært høy solfaktor! Dyre rynkekremer er ikke så effektive som markedsføringen sier;)

Endret av Caeruleus
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere en solkrem og anbefale til ansiktet? 

Jeg har brukt denne (P20 suncare for Kids 50 + spf uvb very hige) i sommer og frem til nå. Men den tilsopper jo porer, som gir meg umiddelbart kviser.... 

Anonymkode: ea0e5...7d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har brukt denne (P20 suncare for Kids 50 + spf uvb very hige) i sommer og frem til nå. Men den tilsopper jo porer, som gir meg umiddelbart kviser.... 

Face spf 30 fra Ultrasun er jeg veldig fornøyd med. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er rynkekrem? 

Bruk alltid solkrem faktor 50, hold deg unna solen og bruk hatt, fukt huden godt og bruk krem med retinol i. 

Anonymkode: 4fca0...df0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Purito sine solkremer er gode. Kjøper mine på skinsecret.no 😊

Anonymkode: 4fca0...df0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...