AnonymBruker Skrevet 22. september 2020 #21 Skrevet 22. september 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Folk er så skada som skal stirre på alle som ikke er en del av den grå massen. Går ikke i fargerike klær og har ikke synlige tatoveringer, men bare tanken på å stirre og utøve uhøflig oppførsel for noe så banalt er skammelig og mangel på folkeskikk. Anonymkode: ea32f...19c Ja, det er utrolig trist at vi ikke har kommet lengre i samfunnet enn det. Folk burde ha lært til nå at bak det de ser på rart eller skummelt er det mest sannsynlig ett godt menneske. En ting er og ikke like det selv, men å stirre og dømme andre mennesker er en uting. Anonymkode: 7300c...e6e 2
Mezzosoprena Skrevet 22. september 2020 #22 Skrevet 22. september 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hva kommer det av at jeg får stygge blikk fra folk når jeg er ute? Det hender ikke ofte,men innimellom. På lørdag var jeg ute å handlet, og foran meg i køen sto en middelaldrende dame og glodde på meg med et merkelig blikk. Hun så på ansiktet mitt,ristet på hodet som om hun var oppgitt over noe,betalte og gikk. Selv så hun ikke så spesiell ut hun heller. Stor potetnese,halvlangt farget sort hår,mummitroll-lignende kropp,lav osv osv. Lurer virkelig på hva hun mente med det blikket der. Hun burde alvorlig talt ha tenkt litt mer på hvordan hun selv ser ut,før hun dømmer andre 😐 Anonymkode: 4fe80...ddc Du sto ikke for nærme i forhold til smittevernreglene da?
AnonymBruker Skrevet 22. september 2020 #23 Skrevet 22. september 2020 34 minutter siden, Teatrica skrev: Du sto ikke for nærme i forhold til smittevernreglene da? Niks Anonymkode: 4fe80...ddc
AnonymBruker Skrevet 22. september 2020 #24 Skrevet 22. september 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva kommer det av at jeg får stygge blikk fra folk når jeg er ute? Det hender ikke ofte,men innimellom. På lørdag var jeg ute å handlet, og foran meg i køen sto en middelaldrende dame og glodde på meg med et merkelig blikk. Hun så på ansiktet mitt,ristet på hodet som om hun var oppgitt over noe,betalte og gikk. Selv så hun ikke så spesiell ut hun heller. Stor potetnese,halvlangt farget sort hår,mummitroll-lignende kropp,lav osv osv. Lurer virkelig på hva hun mente med det blikket der. Hun burde alvorlig talt ha tenkt litt mer på hvordan hun selv ser ut,før hun dømmer andre 😐 Anonymkode: 4fe80...ddc Hun dama foran deg var sikkert mora mi, da hun kom hjem fra handling på lørdag fortalte hun om en raring som stod bak henne......så visstnok ut som om lynet hadde slått ned der. Det var nok deg 🙂 Anonymkode: a2718...d7c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå