Gjest Gjest Skrevet 24. juli 2005 #1 Skrevet 24. juli 2005 Er det noen som kan anbefale hotell i Split? Har sjekket litt på nettet, men finner bare 3-stjerners. Har funnet to 4-stjerners, men det er rene forretningshotell. Vi ønsker oss god standard, og egen balkong. Gjerne med spa og basseng på hotellet, og kort avstand til det som er verdt å se og oppleve.
Nella Skrevet 24. juli 2005 #2 Skrevet 24. juli 2005 Det ligger flere øyer også rundt der. Søk litt rundt og kanskje legg dere inn på noen av disse også. Det er god forbindelse mellom split-Hvar feks. Da får dere sett enda mer http://www.aftenposten.no/forbruker/reise/article1081079.ece http://www.klikk.no/Article.asp?ArticleID=6080 Et par bra artikkler
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå