Gå til innhold

Usikker på hvor vi står

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei. Jeg har kjent en fyr i over 2 år da vi har felles venner og jeg kjenner til han og familien fra før. Det er en utrolig fin fyr på alle måter. Vi var på en date for 2 mnd siden å det har gått ganske raskt fremover etter det. Jeg er overlykkelig å det  håper jeg han også er. Vi har gjort mye sammen og har både vært i selskap, gått på fjellet og har møtt familien til hverandre siden den tid. Vi er begge i midten av 40 årene og har 3 barn hver, som har begynt å bli ganske voksne, disse har også likt hverandre godt de få gangene de har møttes. Men det jeg sliter med er at jeg føler at jeg er mer forelska i han enn han er i meg. Jeg er flink til å kommunisere å fortelle hvordan jeg har det å hva jeg føler og tenker, mens han er litt motsatt. Så når jeg spør hvor vi står hen så får jeg aldri noe klart svar. Men samtidig så har vi det veldig fint når vi er sammen, noe vi har vært omtrent hver helg siden vi møttes første gang. Han tar rundt meg å kysser meg osv. Slik som kjærester gjør. Vi har vær sammen på butikken på hjemplassen hans å har møtt folk han kjenner osv. Han er ikke så flink å sende meldinger til meg i løpet av dagene, noen dager hører jeg ingenting, men han ringer meg NESTEN hver kveld. Jeg har vært gjennom noen veldig vanskelige år og har fått ganske knekt selvtillitt å har lett for å bli redd og usikker....trenger mye bekreftelser. Men det er vel kanskje bekreftelse nok at han viser meg frem og at jeg får hilse på familie osv. ? Selv om han sjelden sier han er glad i meg osv. ? Ahhh....overtenker sikkert ALTFOR mye....Men det er så slitsomt :(  

Anonymkode: 4f954...9c2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja du overtenker. Slitsomt med en som stadig skal mase, hvor står vi nå da. Hva med nå da ? 

Han viser deg jo i handling at han bryr seg.

Slutt med det der, du risikerer å ødelegge en god ting med usikkerhet 

Anonymkode: 21ee9...9fa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...