AnonymBruker Skrevet 21. september 2020 #1 Del Skrevet 21. september 2020 Jeg har lappen på automat, og holder på å utvide til manuell da jeg vet at jeg vil få bruk for dette senere. Hjemme har vi ingen manuell bil, så jeg har hatt et par timer med kjøreskolen, og siden jeg bor veldig langt unna byen, er det ikke så mange muligheter til å øve på bykjøring. Da jeg hadde langkjøring på automat, kjørte vi til Lillestrøm, og det jeg lurer på er om det er mulig å ha langkjøring på nytt, bare på manuell, for å få øvd på dette. Anonymkode: 38685...2d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2020 #2 Del Skrevet 22. september 2020 Alt er mulig. Dersom du skal ta manuell trenger du egentlig bare oppkjøring, men kan jo selvfølgelig kjøre med trafikkskole for å få eksperthjelp. Kontakt din trafikkskole og be om langkjøring for ekstra øving. Det er som sagt ikke noe du må ha, men dersom du ønsker dette vil jeg tro du får det. På trafikkskolen jeg jobber ved selger vi vertfal slike tjenester. Trafikklærer. Anonymkode: 3edd2...357 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå