Gå til innhold

Små pupper eller silikon?

Foretrekker du små pupper eller silikon?   

114 stemmer

1. 1. Foretrekker du små pupper eller silikon?

• Små pupper
      93
    • Silikon
      21

Fremhevede innlegg

Skrevet
På 21.9.2020 den 20.42, AnonymBruker skrev:

Aner ikke hvorfor jeg får feilmelding når jeg lager meningsmåling. Men hva er best, små pupper som oljedemonstrantdama (nrk.no) eller mindre, eller silikon som for eksempel Aylar? 

Jeg kan legge inn linker eller bilder hvis det er lov. Trenger ikke nødvendigvis å handle om disse to spesifikt 

Anonymkode: 17bde...356

Naturlig er best! Har aldri egentlig vært opptatt av størrelsen, men de bør ikke være for store. Det syns jeg ikke er pent. Når det er sagt, så er jeg mest opptatt av personen som bærer dem. Hvis hun er snill og grei, så er type pupp av mindre betydning 😉 

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Om det er menn som skriver at små pupper er best,mistenker jeg at de juger, jeg har aldri fått noe "oppmerksomhet" på puppene når jeg har hatt sex, da må jeg kreve det. Det må jo være fordi de er veldig små ( A- cup) , de er ikke "stygge" ellers. Det er jo veldig rart at ingen jeg har ligget med har gitt dem noe særlig oppmerksomhet om små pupper er så gjevt. 

Anonymkode: 9e9e8...5a2

Få skriver at små er best, flest at små er bedre enn silikon.

Jeg har også små. Kan omtrent telle på en hånd de menn jeg har fersket i å kikke etter dem, og jeg er over 40. 

Hadde små silikoninnlegg en lengre periode også, men totalen var fortsatt så lite at de gikk ubemerket hen. 

Samboer foretrekker meg uten, men tar sjelden på dem, både før og etter at silikon ble reversert.

Han er ikke så interessert i puppene, er rumpemann på sin hals. Om han fikk ny dame med  fantastiske pupper i morgen, tror jeg han hadde vært opptatt av det en stund, og så gått tilbake til å overse dem også. 

Anonymkode: e056e...ca1

Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Link til oljedemonstrantdama er ønsket! Hva snakker dere om?

Anonymkode: 1bbc5...4fa

sjekk VG, Dagbladet, NRK, Aftenposten.... osv. Du finner garantert bilde av henne der. Flott jente, om du spør meg. Teit demonstrasjon.

Skrevet
På 22.9.2020 den 7.24, AnonymBruker skrev:

Enn hengepupper vs silikonpupper da? 

Anonymkode: 973e0...c3d

Jeg har full forståelse for at noen kvinner med veldig små pupper velger silikon eller saltvannsinnlegg fordi de ønsker å føle seg mer kvinnelig. Selv foretrekker jeg fremdeles naturlige pupper, men betyr ikke at jeg ikke ville blitt kjæreste med ei som hadde silikon/saltvanns-pupper 😉 

Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er så lei av å høre dette. At en håndfull = små.

En manns håndfull er jo ganske stort...

Alle dere som sier NEI til silikon; hva synes dere om kvinne som er helt flate, som en mann? Slik som Maria på PH nå? 

Anonymkode: 73569...7f1

Presisere. En håndfull er ikke små. Det er mer enn nok. 

Jeg synes Maria i PH er nydelig og digg. Pupper gir ikke oss menn noen direkte nytelse. Det jeg liker på jenter er følsomme bryster, der er det stor variasjon. 

Skrevet

Helheten betyr mer enn størrelsen. Er jeg med en frodig kvinne så er store bryster naturlig, mens er jeg med ei slank og godt trent ei, da vil faste små være naturlig. 

For meg er bryster uansett vakkert. De er og hos mange en kilde til aktivering av livmoren, som igjen er viktig organ under en vaginal orgasme. Så brysters følsomhet henger sammen med kvinnens seksuelle nytelse. Med det i bakhodet blir nå faktisk størrelse uvesentlig, da hennes nytelse er viktigere for min seksuelle narsissus enn mine visuele behov. Jeg tenner på kvinners nytelse mer enn noe annet. Brystene er en katalysator for å øke muligheten for å oppleve at en kvinne kommer. Lenge leve oxytocinets effekt på underlivet.

Bryster, ytre og indre klitoris, livmor og andre følsome deler av kvinnekroppen er fantastiske deler hver for seg, men samlet er spennende orgel som det er fantastisk å spille på/med. Musikken som kommer ut er noe som vekker krefter i en selv, sterke krefter. 

Anonymkode: 1d1e5...08d

Skrevet
13 timer siden, anonymLala skrev:

Den manglende følelsen i brystvortene er der rekonstruksjon eller ikke. Nervene ødelegges uansett ved fjerning. Noen får tilbake følelsen etterhvert. Om dette er nylig, kan det hende det kommer igjen. En jeg kjenner rekonstruerte men hadde ikke følelse første året. Jeg rekonstruerte ikke, og har null følelse nå 2+ år etter.

Ja, men hun hadde ikke giddet å rekonstruere hvis hun visste at det kun var for det visuelle. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...