Lisamarie Skrevet 21. september 2020 #1 Skrevet 21. september 2020 Det er akkurat slutt mellom meg og han jeg var sammen med. Savner han så mye, men det fungerte ikke. Nå er jeg singel, gråter hver dag, våkner opp i en dam av svette hver morgen. Ingen bryr seg egentlig om hvordan jeg har det. Hater at jeg skal være så trist hver bidige dag.
MiniMjau Skrevet 21. september 2020 #2 Skrevet 21. september 2020 Det vil gå over. Det er grusomt nå, men det vil bli bedre. ❤ 5
AnonymBruker Skrevet 21. september 2020 #3 Skrevet 21. september 2020 Det er sorgen, du kommer gjennom det. Vi alle har det. Det vil gå bra. Til slutt vil du innse at det var til det beste. Bedre å være singel enn i ulykkelig forhold. Anonymkode: 4c738...670 4
Lisamarie Skrevet 21. september 2020 Forfatter #4 Skrevet 21. september 2020 Men livet mitt føles så tomt. Som om ingen egentlig bryr seg.
Prebs Skrevet 21. september 2020 #5 Skrevet 21. september 2020 (endret) 27 minutter siden, Lisamarie skrev: Men livet mitt føles så tomt. Som om ingen egentlig bryr seg. Vi har alle vært der som du er. Prøv å distanser deg fra tankekjøret for en stund. En ting kan jeg love deg Lisa Marie og med det tror jeg at hele KG er med meg. Når det en gang slipper tak og du evaluerer sorgperioden du nå befinner deg i, så tenker du fort hvorfor du orket å vie din eks så mye tankevirksomhet som du heller kunne brukt på deg selv. Litt refleksjon er bra, men ikke la det bli altoppslukende💪 Lykke til, du er på vei til å bli en livserfaring rikere. Endret 21. september 2020 av Prebs Skriveleif 3
Lisamarie Skrevet 21. september 2020 Forfatter #6 Skrevet 21. september 2020 14 minutter siden, Prebs skrev: Vi har alle vært der som du er. Prøv å distanser deg fra tankekjøret for en stund. En ting kan jeg love deg Lisa Marie og med det tror jeg at hele KG er med meg. Når det en gang slipper tak og du evaluerer sorgperioden du nå befinner deg i, så tenker du fort hvorfor du orket å vie din eks så mye tankevirksomhet som du heller kunne brukt på deg selv. Litt refleksjon er bra, men ikke la det bli altoppslukende💪 Lykke til, du er på vei til å bli en livserfaring rikere. Tenker så mye på «hva hvis», «hva om vi hadde prøvd litt hardere», «jeg kommer til å være aleine for alltid», «jeg kommer aldri til å få barn», «ingen vil være med ei som meg». Livet føles så jævla trist og tomt ut. tusen takk for svar og omtanke. 1
AnonymBruker Skrevet 21. september 2020 #7 Skrevet 21. september 2020 Kanskje blir jeg litt slem nå, men hvordan DU klarer å nedvurdere deg så pass mye! Slutt med det. Det er masse menn rundt. Jeg opplevde samme, da han jeg var så sinnsykt forelsket sluttet med meg. Jeg ville bare dø! Etter et par år ble jeg forelsket igjen i en annen , så igjen og igjen😂 I dag faktisk skjønt jeg at det ikke kommer til å bli noe med en mann jeg som jeg liker utrolig godt. Men det gjør ikke vondt lenge . Jeg bare forstår at det er masse menn der ute og jeg treffer sikkert om et par måneder en ny som jeg igjen blir glad i. Alt sitter i hode ditt! Slutt å bli hekta på andre. Det er du som har ansvar for livet ditt! Drit i andre om du bryr seg om deg eller ikke. Først og fremst må du bryr om deg selv og sette pris på deg selv! Anonymkode: a44ff...936 1
AnonymBruker Skrevet 21. september 2020 #8 Skrevet 21. september 2020 20 minutter siden, Lisamarie skrev: Tenker så mye på «hva hvis», «hva om vi hadde prøvd litt hardere», «jeg kommer til å være aleine for alltid», «jeg kommer aldri til å få barn», «ingen vil være med ei som meg». Livet føles så jævla trist og tomt ut. tusen takk for svar og omtanke. For 5 år siden var jeg også der du er, og tenkte det samme. Nå har jeg ny samboer og er sjeleglad jeg ikke er sammen med eksen, dette forholdet er så mye mer harmonisk, givende og stabilt. Det går over Anonymkode: 7d2cf...0ef 1
AnonymBruker Skrevet 21. september 2020 #9 Skrevet 21. september 2020 Forstår deg SÅ godt. Er i akkurat samme situasjon. Snart 4 mnd siden. Den første tiden knapt eksisterte jeg. Jeg fungerte ikke i d hele tatt. Fikk fullstendig sammenbrudd. Aldri skjedd før i mitt og jeg er voksen. Klarte ikke ta meg av barna eller noenting. Valium og sykemelding tok d verste. Nå går jeg til psykolog. Har blitt litt bedre men tungt er d enda. Hjelper ikke at eksen sender miksa signaler og vi har ligget sammen noen ganger etterpå. Senest på lørdag. Ris til egen bak... Anonymkode: d99c4...1a7
Lisamarie Skrevet 21. september 2020 Forfatter #10 Skrevet 21. september 2020 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kanskje blir jeg litt slem nå, men hvordan DU klarer å nedvurdere deg så pass mye! Slutt med det. Det er masse menn rundt. Jeg opplevde samme, da han jeg var så sinnsykt forelsket sluttet med meg. Jeg ville bare dø! Etter et par år ble jeg forelsket igjen i en annen , så igjen og igjen😂 I dag faktisk skjønt jeg at det ikke kommer til å bli noe med en mann jeg som jeg liker utrolig godt. Men det gjør ikke vondt lenge . Jeg bare forstår at det er masse menn der ute og jeg treffer sikkert om et par måneder en ny som jeg igjen blir glad i. Alt sitter i hode ditt! Slutt å bli hekta på andre. Det er du som har ansvar for livet ditt! Drit i andre om du bryr seg om deg eller ikke. Først og fremst må du bryr om deg selv og sette pris på deg selv! Anonymkode: a44ff...936 Tusen takk for et godt svar. Setter pris på at du tar deg tid. Hvor gammel er du?
Lisamarie Skrevet 21. september 2020 Forfatter #11 Skrevet 21. september 2020 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Forstår deg SÅ godt. Er i akkurat samme situasjon. Snart 4 mnd siden. Den første tiden knapt eksisterte jeg. Jeg fungerte ikke i d hele tatt. Fikk fullstendig sammenbrudd. Aldri skjedd før i mitt og jeg er voksen. Klarte ikke ta meg av barna eller noenting. Valium og sykemelding tok d verste. Nå går jeg til psykolog. Har blitt litt bedre men tungt er d enda. Hjelper ikke at eksen sender miksa signaler og vi har ligget sammen noen ganger etterpå. Senest på lørdag. Ris til egen bak... Anonymkode: d99c4...1a7 Off. Så trist. Håper du får det bedre etterhvert. Ønsker deg masse masse lykke til. Kanskje lurt å kutte kontakten fullstendig med eksen for en periode?
Lisamarie Skrevet 21. september 2020 Forfatter #12 Skrevet 21. september 2020 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: For 5 år siden var jeg også der du er, og tenkte det samme. Nå har jeg ny samboer og er sjeleglad jeg ikke er sammen med eksen, dette forholdet er så mye mer harmonisk, givende og stabilt. Det går over Anonymkode: 7d2cf...0ef Så godt å høre at det ordnet seg for deg. Takk for et fint svar.
AnonymBruker Skrevet 21. september 2020 #13 Skrevet 21. september 2020 2 minutter siden, Lisamarie skrev: Off. Så trist. Håper du får det bedre etterhvert. Ønsker deg masse masse lykke til. Kanskje lurt å kutte kontakten fullstendig med eksen for en periode? Ja har gjort d også. 5 uker var vi uten kontakt før nå i helga. Nå er d tilbake til ingen kontakt har jeg bestemt. Masse lykke til du også. Håper d blir bedre fort for deg! Anonymkode: d99c4...1a7
Lisamarie Skrevet 21. september 2020 Forfatter #14 Skrevet 21. september 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja har gjort d også. 5 uker var vi uten kontakt før nå i helga. Nå er d tilbake til ingen kontakt har jeg bestemt. Masse lykke til du også. Håper d blir bedre fort for deg! Anonymkode: d99c4...1a7 Fort gjort å ramle tilbake. Kjenner til det. Hvorfor avsluttet han det?
AnonymBruker Skrevet 21. september 2020 #15 Skrevet 21. september 2020 1 time siden, Lisamarie skrev: Det er akkurat slutt mellom meg og han jeg var sammen med. Savner han så mye, men det fungerte ikke. Nå er jeg singel, gråter hver dag, våkner opp i en dam av svette hver morgen. Ingen bryr seg egentlig om hvordan jeg har det. Hater at jeg skal være så trist hver bidige dag. Ta en Paracet. Dokumentert effekt på smerte. Anonymkode: 83745...d77
AnonymBruker Skrevet 21. september 2020 #16 Skrevet 21. september 2020 16 minutter siden, Lisamarie skrev: Tusen takk for et godt svar. Setter pris på at du tar deg tid. Hvor gammel er du? Jeg er 33 Anonymkode: a44ff...936
AnonymBruker Skrevet 21. september 2020 #17 Skrevet 21. september 2020 Kan relatere... klem til deg ❤️ Anonymkode: dab55...89c
Prebs Skrevet 21. september 2020 #18 Skrevet 21. september 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ta en Paracet. Dokumentert effekt på smerte. Anonymkode: 83745...d77 Tror vi alle er mer tjent med at du setter deg ned med første sesong av «Home and Away». Du må gjerne «binge» når du først er igang! 1
AnonymBruker Skrevet 21. september 2020 #19 Skrevet 21. september 2020 25 minutter siden, Lisamarie skrev: Fort gjort å ramle tilbake. Kjenner til det. Hvorfor avsluttet han det? Vi gjorde d begge to egentlig, men jeg gjorde d for å se om han kansje forsto alvoret da - at han måtte skjerpe seg. Han var så fryktelig sjalu:( så jeg angret jo temmelig kjapt. Begge var fortsatt forelska i hverandre når d ble slutt. Derfor d ble så vondt. For han ble d vel mer en lettelse å slippe alle tankene og bekymringene han hadde... Anonymkode: d99c4...1a7
Lisamarie Skrevet 21. september 2020 Forfatter #20 Skrevet 21. september 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi gjorde d begge to egentlig, men jeg gjorde d for å se om han kansje forsto alvoret da - at han måtte skjerpe seg. Han var så fryktelig sjalu:( så jeg angret jo temmelig kjapt. Begge var fortsatt forelska i hverandre når d ble slutt. Derfor d ble så vondt. For han ble d vel mer en lettelse å slippe alle tankene og bekymringene han hadde... Anonymkode: d99c4...1a7 Så trist. Fryktelig sjalusi kan være veldig skadelig i en relasjon. Ønsker deg lykke til ❤️
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå