AnonymBruker Skrevet 21. september 2020 #1 Skrevet 21. september 2020 Jeg skal operere ut visdomstenner og gruer meg enormt. Har hørt at noen blir ganske dårlig form etterpå, mens andre går det helt fint for. Får man sykemelding? Får man noe sterke smertestillende? Hvordan er det? Anonymkode: 4510d...506
AnonymBruker Skrevet 21. september 2020 #2 Skrevet 21. september 2020 Jeg fikk pinex forte og jeg hadde det helt fint dagen etterpå, det var den verste agen men det var ikke så ille Man gror fort i munnen. Anonymkode: 931d4...cbc
AnonymBruker Skrevet 21. september 2020 #3 Skrevet 21. september 2020 Jeg opererte i forrige uke, to tenner på samme side. Fikk ikke sykemelding, men brukte egenmelding de to dagene etterpå. Sov dårlig, var veldig hovent og ganske vondt når de smertestillende gikk ut de første par dagene. Nå fem dager etterpå er det helt ok, gjør ikke vondt mer. Bare hoven ennå og litt misfarget + spiser bare suppe/yoghurt ennå. Anonymkode: 9e2d7...78c
AnonymBruker Skrevet 21. september 2020 #4 Skrevet 21. september 2020 Just now, AnonymBruker said: Jeg opererte i forrige uke, to tenner på samme side. Fikk ikke sykemelding, men brukte egenmelding de to dagene etterpå. Sov dårlig, var veldig hovent og ganske vondt når de smertestillende gikk ut de første par dagene. Nå fem dager etterpå er det helt ok, gjør ikke vondt mer. Bare hoven ennå og litt misfarget + spiser bare suppe/yoghurt ennå. Anonymkode: 9e2d7...78c Jeg fikk forresten paralgin forte, sånne du ikke skal kjøre bil hvis du tar (jeg har ikke bil uansett). Oralkirurgen spurte om jeg ville ha resept, så da sa jeg ja sånn i tilfelle. Glad for det de første dagene. Men har over halve eska til overs. Anonymkode: 9e2d7...78c
AnonymBruker Skrevet 21. september 2020 #5 Skrevet 21. september 2020 Takk for svar. Gruer meg. Skal operere ut to på samme side jeg og. Har ikke bestilt timen enda.. Bruker corona som unnskyldning for å utsette det Anonymkode: 4510d...506
AnonymBruker Skrevet 21. september 2020 #6 Skrevet 21. september 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg skal operere ut visdomstenner og gruer meg enormt. Har hørt at noen blir ganske dårlig form etterpå, mens andre går det helt fint for. Får man sykemelding? Får man noe sterke smertestillende? Hvordan er det? Anonymkode: 4510d...506 Jeg har gjort det 2 ganger, 2 og 2 tenner samtidig. Jeg fikk tilbud om sykemelding, men da jeg var student, så hadde jeg ikke behov for det. Jeg var hoven med smerter i 2 uker etter begge gangene. Hos meg måtte de den ene gangen splitte den ene tanna i 2, neste gang i 4. Så det ble en del hard arbeid som ble gjort, så ikke helt unormalt å reagere på det. Men det er veldig individuelt, noen får det veldig fælt i etterkant, andre får det helt fint. Du må ta det som det kommer. Ibux og paracet i kombo var nok smertestillende, hver 6 time i 1-2 uker. Anonymkode: 484b8...d19
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå