AnonymBruker Skrevet 21. september 2020 #1 Del Skrevet 21. september 2020 Jeg fikk beskjed av en arbeidsplass om at jeg kunne sende en åpen søknad på e-post for mulighet om være ringevikar, men skal selve e-posten inneholde søknadsteksten da? Eller skal jeg ligge ved et dokument med søknaden min? Eller er det bare CV og vitnemål som skal som vedlegg? Jeg kan jo skrive en kortere e-post hvor jeg forklarer kort at jeg er arbeidssøkende og leter etter arbeid, og at jeg ligger ved en søknad, CV og vitnemål. Jeg vil bare gjøre det ordentlig. De sa at jeg kunne sende epost, fordi de har mange avdelinger, så de kan sende det rundt til flere personer. Anonymkode: 1d238...9a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. september 2020 #2 Del Skrevet 21. september 2020 Gjør som du sier, skriv noe ala: «Hei, Søker med dette på stillingen som ekstrahjelp. Vedlagt følger søknad, CV og vitnemål. Med vennlig hilsen, AnonymBruker 9a9» Anonymkode: a4389...f42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 21. september 2020 #3 Del Skrevet 21. september 2020 (endret) Det virker greit. Endret 21. september 2020 av Chiyo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå