AnonymBruker Skrevet 21. september 2020 #1 Skrevet 21. september 2020 Skal for første gang i mitt liv skaffe egen mobil og abo. Hva er best? Jeg har i jobb byttet telefon hvert andre år, men er ikke av typen som knuser og ødelegger mobilen min. Har et forbruk på kanskje 3-5 GB i måneden. Anonymkode: bc1e2...b7b
newman01 Skrevet 22. september 2020 #2 Skrevet 22. september 2020 Bør jo kanskje si noen om du har preferanse på Apple sitt univers eller om det har gått i Android... Ellers har vel Fjordkraft relativt billige mobilabn med god telenordekning. Igjen, dekningspreferanse avhenger av hvor du bor. Noen steder er Telia sitt nett best
AnonymBruker Skrevet 23. september 2020 #3 Skrevet 23. september 2020 18 timer siden, newman01 skrev: Bør jo kanskje si noen om du har preferanse på Apple sitt univers eller om det har gått i Android... Ellers har vel Fjordkraft relativt billige mobilabn med god telenordekning. Igjen, dekningspreferanse avhenger av hvor du bor. Noen steder er Telia sitt nett best Bor i større by. Apple. Anonymkode: bc1e2...b7b
AnonymBruker Skrevet 23. september 2020 #4 Skrevet 23. september 2020 Kan ikke annet enn anbefale Happybytes. 70 pr mnd for fri bruk, og du betaler kun for data du bruker. Er hvertfall meget fornøyd med dette selv. Men nå bruker jeg nesten ikke data da, så får nesten aldri det på regningen. Har fremdeles et abo til kr 20, og er ikke så ofte over det, lol. Anonymkode: fb753...42c
AnonymBruker Skrevet 23. september 2020 #5 Skrevet 23. september 2020 Jeg har Talkmore og er superfornøyd: god dekning, billig og har rollover og familierabatt. Men nå bruker jeg ikke 5-7 gb i måneden da. Prøv ut Tek.no's guide og sjekk selv? Anonymkode: 0c806...d9b
AnonymBruker Skrevet 24. september 2020 #6 Skrevet 24. september 2020 Chillimobil har 3 gb til 199kr 😊 når det kommer til tlf så foretrekker jeg Apple 😊 men det er meg da Anonymkode: 7f1d2...596
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå