Gå til innhold

Babyhåp


Leamur

Anbefalte innlegg

Hei alle gravide og prøvere.

dame på 31 spreke år, med pcos og en babydrøm. Hoppet av pillen i Mai og har siden ventet på at menstruasjonen skal stabilisere seg. Den er fortsatt litt så som så. Kan vare i alt fra 1.5 dag til 5 dager, kommer når den skal og noen ganger en uke tidlig 🙈 
 

Vi prøver aktivt og jeg tygger folat og bruker EL strimler. 
Nå har jeg hatt 5 dager med antydning til strek på strimmelen men den sterke streken lar vente på seg. 🤷🏼‍♀️
Jeg håper så inderlig det går denne gangen 🤞🏻 
 


 

Endret av Leamur
Spesifisert dager
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

Denne gangen var jeg sikker på jeg var gravid.

Hadde mensensmerter i to hele dager uten at jeg fikk mensen. Kroppen oppførte seg annerledes og jeg var helt sikker på at denne gangen klaffet det. Men i dag tidlig kom mensen i full kraft. 😢

Vi er begge litt skuffa selvom vi prøver å skjule det. Vi får bare se fremover og prøve igjen. 
 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Blir lenge mellom hver gang jeg skriver men jeg prøver å ikke bli for oppslukt i prøvingen. La hverdagen gå sin gang for å unngå unødvendig stress.

Nå er det 4 dager til mensen og jeg klarte ikke å dy meg. Tok en tidlig test i dag og den var så negativ som den kan bli 🤪

Jeg føler meg heller ikke gravid. Føler alle sier de «visste det fra dag 1». Krysser fortsatt fingrene og håper på det beste. Er litt stress i livet akkurat nå med en tante og onkel som er innlagt med korona 😢 Kunne virkelig trengt noen gode nyheter i disse dager. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På vei inn i neste prøveperiode. Kjenner det kribler i magen av forventninger. Kan dette bli den gangen spiren sitter? Skulle man være så heldig? 🤩 

Jeg har funnet frem strimlene, grapefruktjuice’en og er klar for krig! 😅

🤞🏻🤞🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

JEG ER GRAVID!!!! 
åååå jeg vil skrike det fra høye fjell og topper. Men.. det er fortsatt veldig tidlig så enn så lenge kan jeg kun skrike her 🤣

Ååååå herregud. Jeg kan knapt tro det! Tok 3 tester bare for å være sikker. Men mensen har ikke kommet og alle er positive.

gjemte graviditetstesten i adventskalenderen til samboeren og han ble helt på gråten i dag tidlig 🥲Nå krysser vi alt for at spiren sitter godt og det endelig er vår tur ❤️❤️❤️❤️🤞🏻🤞🏻🤞🏻

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pantoten skrev (På 8.11.2020 den 22.04):

Lykke til!😊 Den er tøff å stå i, denne prøvingen.

Takk. Noen dager er verre enn andre men man kan jo ikke gi opp heller ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pantoten skrev (På 21.12.2020 den 19.22):

Gratulerer, så moro!😊❤ Håper det holder hele veien i mål🤞

Tuuusen takk ❤️ 🤞🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ifølge appen er jeg i dag 4+1 og det har enda ikke gått opp for meg 🙈 Jeg har systematisk sitter å googlet «Gravid hva nå» og lignende. Fått bestilt meg en legetime over i nyåret og ordnet en jordmor - for her i byen er det så sprengt kapasitet at alle sa jeg måtte være kjapt ute. Min søster fikk først treffe sin jordmor rett før fødsel med begge barna sine for hun lærer ikke 😅 

Samboer klør i fingrene etter å fortelle det til nærmeste familie men jeg tør ikke enda. Det er så tidlig. Så mye kan gå galt enda. Jeg tror jeg vil vente til etter tidlig ultralyd. Da er vi sikker på at det er liv i magen og det hele føles litt tryggere.

Tenk at i løpet av de neste 9 mnd skal jeg selge leilighet, kjøpe hus, dekorere ett barnerom og så til slutt få min helt egne lille baby ❤️ Som vi har drømt om og forsøkt å få til så lenge. Det er helt uvirkelig. Vi skal endelig bli en familie på 3 😱

Gleder meg til vi skal begynne å handle til baby og magen begynner å vises. Kanskje det går litt mer opp for meg da.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

6+0

legetime, første svangerskapskontroll bestilt. Fått meg første time hos Jordmor. Bestilt TUL til uke 11. ting skjer 😱

Var veldig kvalm i rundt 4+6 men det har heldigvis gått over nå. Nå er jeg bare seig og trøtt. Sovner hver gang jeg setter meg ned. Prøver å holde meg aktiv samtidig som at jeg lytter til kroppen så det blir nesten daglige turer på en times tid. Håper trettheten går over etterhvert så man kan fungere på full maskin igjen snart.

Jeg har også gått fra å være rimelig flatbrystet til å få skikkelig pupper 😅Helt tydelig at kroppen jobber med noe. Spent på hvor lenge jeg klarer å holde dette skjult 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...